Sikacz ciąg dalszy

Data: 2012-06-01 13:21:39
Autor: AZ
Sikacz ciąg dalszy
Trafiłem na:
<http://www.scigacz.pl/Polskie,wyscigi,motocyklowe,w,latach,80,wspomnienie,18439.html>

No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na niebezpiecznych ulicach?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-01 06:13:02
Autor: Kefir
Sikacz ciąg dalszy
Elou!

On 1 Cze, 13:21, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
[...]

 Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
rzygownika.

PS jesli komus pozostal wojowniczy nastroj: z pomoca anty-funpage
(chocby na FB) mozna zrobic piekny obciach. Wystarczyloby cytowac
najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-06-01 15:16:30
Autor: AZ
Sikacz ciąg dalszy
On 06/01/2012 03:13 PM, Kefir wrote:

  Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
rzygownika.

Fanem jego jestem wielkim ale fanpejdza nie założe a nawet na fejsbuku nie kliknę 'Lubię to!'.

[...]

Dajesz!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-01 06:47:34
Autor: Kefir
Sikacz ciąg dalszy
On 1 Cze, 15:16, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
> najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

Ja ignoruje. Pryszczaty portal od zawsze, kolege po jego tutejszym
popisie erudycji. Drazni mnie jedynie rzygownik. Ty zas, z tego co
widze walczysz, wiec podpowiadam oręż. Ostatecznym zwyciezca takich
potyczek bywa strona mniej ulegajaca emocjom.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i &
Skoda kombi

Data: 2012-06-01 13:22:59
Autor: AZ
Sikacz ciąg dalszy
On 06/01/2012 01:21 PM, AZ wrote:
[...]

Przed chwilą jeszcze widniał czyjś komentarz w związku z poprzednim artykułem ale jak widać szybciutko został wymoderowany.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-01 11:48:28
Autor: Lovtza
Sikacz ciąg dalszy

Przed chwilą jeszcze widniał czyjś komentarz w związku z poprzednim
artykułem ale jak widać szybciutko został wymoderowany.

Artur, stary Druhu:) Co by nie mówić mamy w Tobie wiernego czytelnika:) Ty ze wszystkim jesteś na bieżąco!:) Dzięki stary!:)

Data: 2012-06-01 14:14:34
Autor: Roman Niewiarowski
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-01 13:48, Lovtza pisze:

Artur, stary Druhu:) Co by nie mówić mamy w Tobie wiernego czytelnika:)
Ty ze wszystkim jesteś na bieżąco!:)

No chyba nie bardzo, skoro nie zlozyl jeszcze gratulacji z powodu tytulowej roli w filmie "Królewna Śnieżka i Lovtza"
Czekamy na bramke sikacz<->pl.rec.bajki czy cos.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-01 12:41:15
Autor: Lovtza
Sikacz ciąg dalszy

No chyba nie bardzo, skoro nie zlozyl jeszcze gratulacji z powodu
tytulowej roli w filmie "Królewna Śnieżka i Lovtza"
Czekamy na bramke sikacz<->pl.rec.bajki czy cos.

No ale my nic o tym nie pisaliśmy:) Zatem AZ jako najwierniejszy z wiernych czytelników portalu miał prawo o filmie nie wiedzieć. Tym samym oficjalnie go rozgrzeszam:)

Data: 2012-06-02 23:57:12
Autor: Erg
Sikacz ciąg dalszy

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:881ee141fcf8c8132991c3821272485d$1grupy.scigacz.pl...

[...]

Jakos nie smieszne jest to co piszesz.
Nie czytuje czesto pl.rec, ale widzac jak cie tu opluwaja, jedno nasuwa sie samo: to ty NIE masz ze grosz szacunku do innych. Nikt cie tu nie chce, ale ty dalej uparcie pakujesz sie i do tego trollujesz piszac zalosne riposty.
Z tego co zdazylem sie zorientowac to ty tu sie wpakowales usilnie promujac swoj portal, a nie odwrotnie..
Dlaczego nie otworzysz wlasnego forum/grupy i nie zajmiesz sie tam swoimi sprawami, skoro bez zahamowan potrafisz edytowac komentarze pod artykulami? Dziwi mnie ze nie zastanowisz sie nad tym ze to co robisz prowadzi do pozyskiwania kolejnych wrogow, a nie zwolennikow.

Eryk

Data: 2012-06-03 13:02:23
Autor: Ivam
Sikacz ciąg dalszy
Użytkownik "Erg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqe26l$hdh$1@pippin.nask.net.pl...
Z tego co zdazylem sie zorientowac to ty tu sie wpakowales usilnie promujac swoj portal, a nie odwrotnie..

Zaczynal od niczego. Pierwsze recenzje na portalu sie pojawily, to pytal co jeszcze bysmy chcieli przeczytac (pamietam, ze pojawily sie sugestie mowiace o opisie widocznosci w lusterkach)

Dlaczego nie otworzysz wlasnego forum/grupy i nie zajmiesz sie tam swoimi sprawami, skoro bez zahamowan potrafisz edytowac komentarze pod artykulami?

Ma wlasne forum, ale wyobraz sobie forum na ktorym ludzie pisza tylko w taki sposob jak ci, ktorzy tutaj prosza o rade. Zadna wyszukiwarka nie znajdzie takiego forum (niepoprawne slownictwo, do tego brak odpowiedzi i rad - same pytania), wiec lepiej sie podpiac pod stara grupe, na ktorej juz wszystko bylo powiedziane i od razu ma sie po 90 000 tematow, a postow z 1500 miesiecznie. Zadne poczatkujace forum tyle nie wyciagnie;)

Dziwi mnie ze nie zastanowisz sie nad tym ze to co robisz prowadzi do pozyskiwania kolejnych wrogow, a nie zwolennikow.

On szuka kasy, a nie zwolennikow. Wiecej kliniec=wiecej reklam=wiecej kasy. Proste?

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-03 14:21:28
Autor: Michał V-R
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-03 13:02, Ivam pisze:

On szuka kasy, a nie zwolennikow. Wiecej kliniec=wiecej reklam=wiecej
kasy. Proste?
Amen, juz pislalem to kilka razy, tylko pytanie, kiedy to w koncu co poniektorzy zrozumieja. Ignorujac sikacza tutaj na grupie (czyt. nie wspominac tutaj o nim) znacznie obnizy ilosc glupich pyskowek i pozwoli zaoszczedzic zdrowia i nerwow wiekszosci precli. A tak, to mamy pyskowki i temat sikacza na grupie, na wlasne zyczenie. Wiec po huj go wogole wyciagac i go poruszac, wisi sobie gdzies tam i niech sobie wisi. A newsy z sikacza tez ignorowac i bedzie po sprawie, a widze, ze w wiekszosci wszystkich zapytan z sikacza jest po kilkadziesiat odpowiedzi precli, jaki to sikacz jest hujowy, sam tez nie jestem bez winy. Tak naprawde, temat to my sami nakrecamy.
A jak Artur jeszcze raz da linka do sikacza, albo cos znow o nim napisze, to pomysle, ze mu lovza za to placi.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-03 22:30:36
Autor: Erg
Sikacz ciąg dalszy

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:jqfksf$84e$1inews.gazeta.pl...
[...]

To chyba najlepiej bedzie zalozyc tu zupelnie nowy watek, z jednoznaczna informacja w nazwie o czym jest tresc i sumiennie respektowac wspolne ustalenia (jesli sie tak uda)?
Tylko czy AZ bedzie chcial respektowac funkcje "kustosza"?

Eryk

Data: 2012-06-03 22:43:10
Autor: duddits
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-03 22:30, Erg pisze:
To chyba najlepiej bedzie zalozyc tu zupelnie nowy watek, z jednoznaczna
informacja w nazwie o czym jest tresc i sumiennie respektowac wspolne
ustalenia (jesli sie tak uda)?

Nie uda się.

Tylko czy AZ bedzie chcial respektowac funkcje "kustosza"?

Daj spokój. I bez tego tu już jest "muzeum" :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-01 16:56:40
Autor: Magic
Sikacz ciąg dalszy
[...]

Królewna ścieżka.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-02 13:16:08
Autor: Michał V-R
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-01 13:21, AZ pisze:
[...]

Artur a po huj nabijasz mu ogladalnosc, zlej to, w poprzednim watku juz ci cos napisalem. Jak dla mnie rozmowa na temat sikacza nie ma sensu i dac mu trzeba ignora

Data: 2012-06-02 13:25:06
Autor: Grzybol
Sikacz ciąg dalszy
news:jqcslv$mgr$1inews.gazeta.pl... W dniu 2012-06-01 13:21, AZ pisze:
[...]

Mylisz sie. To nie grupa dyskusyjna ze wrzucisz go do smietnika. To szmaciarz ktory wpierdolil sie na sile na ta grupe, podpial ja do swojego chujowego sikacza, zeby na tym zarabiac kase. Ma wszystko i wszystkich w dupie. Trzeba go odnalezc i mu dobrze wpierdolic.

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 13:35:38
Autor: Michał V-R
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-02 13:25, Grzybol pisze:

[...]

Po czesci masz racje Grzybolku, ale sikacz zarabia glownie na reklamach, wiec im wieksza ogladalnosc portalu = wieksza kasa dla jego wlasciciela. Artur wrzucajac link do sikacza, nawet z krytyka, nabija mu liczniki, bo mysle, ze sporo osob kliknie, by zobaczyc, o co Arturowi chodzi.

Data: 2012-06-02 15:01:42
Autor: Marcin N
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-02 13:35, Michał V-R pisze:

Po czesci masz racje Grzybolku, ale sikacz zarabia glownie na reklamach,
wiec im wieksza ogladalnosc portalu = wieksza kasa dla jego wlasciciela.

Myślisz, że naprawdę te 15 "starych precli" aż taką oglądalność powoduje? Przesadzasz odrobinę.

Data: 2012-06-02 15:09:53
Autor: Michał V-R
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-02 15:01, Marcin N pisze:

Myślisz, że naprawdę te 15 "starych precli" aż taką oglądalność
powoduje? Przesadzasz odrobinę.
no raczej chyba nie, przeciez calosc wynikow sklada sie wlasnie z pojedynczych klikniec, zgodnie z zasada, ziarnko do ziarnka i zbierze sie pol litra, a lovca jeszcze specjalnie sam temat nakreca, by jak najwiecej osob bralo w tym udzial, bo dla niego to jest woda na mlyn. NIe wazne co sumi, byle by sie mowilo.

Data: 2012-06-02 15:11:14
Autor: Michał V-R
Sikacz ciąg dalszy
W dniu 2012-06-02 15:09, Michał V-R pisze:
errata:
NIe wazne co sumi, byle by sie mowilo.
Nie wazne co sie mowi, byle by sie mowilo