Sikacz ciąg dalszy

Data: 2012-06-01 06:13:02
Autor: Kefir
Sikacz ciąg dalszy
Elou!

On 1 Cze, 13:21, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Trafiłem na:
<http://www.scigacz.pl/Polskie,wyscigi,motocyklowe,w,latach,80,wspomni...>

No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go
ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na
niebezpiecznych ulicach?

 Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
rzygownika.

PS jesli komus pozostal wojowniczy nastroj: z pomoca anty-funpage
(chocby na FB) mozna zrobic piekny obciach. Wystarczyloby cytowac
najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-06-01 15:16:30
Autor: AZ
Sikacz ciąg dalszy
On 06/01/2012 03:13 PM, Kefir wrote:

  Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
rzygownika.

Fanem jego jestem wielkim ale fanpejdza nie założe a nawet na fejsbuku nie kliknę 'Lubię to!'.

[...]

Dajesz!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-01 06:47:34
Autor: Kefir
Sikacz ciąg dalszy
On 1 Cze, 15:16, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
> najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

Ja ignoruje. Pryszczaty portal od zawsze, kolege po jego tutejszym
popisie erudycji. Drazni mnie jedynie rzygownik. Ty zas, z tego co
widze walczysz, wiec podpowiadam oręż. Ostatecznym zwyciezca takich
potyczek bywa strona mniej ulegajaca emocjom.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i &
Skoda kombi