Sikor spierdalał w podskokach

Data: 2014-03-09 16:30:26
Autor: boukun
Sikor spierdalał w podskokach
16:21
- Mieliśmy informacje o tym, że będą nas podpalać - tak wytłumaczył decyzję o ewakuacji personelu polskiego konsulatu w Sewastopolu na Krymie konsul generalny RP Wiesław Mazur. O ewakuacji konsulatu poinformował w sobotę (08.03) minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski. Jak tłumaczył, jej powodem były "utrzymujące się niepokoje ze strony sił rosyjskich". Dotychczasowe zadania konsulatu w Sewastopolu przejmuje placówka w Odessie.

Tak syjoniści narozrabiali, że całą Ukrainę rozwalili... Podpalać, to oni potrafią...

boukun

Data: 2014-03-09 16:39:50
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfi2cc$r9v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jacy syjoniści? Tobie to już chyba na mózg padło! Każdy mądry człowiek widząc rozwydrzony motłoch zabiera się się jak najszybciej. Oczywiście gdyby to był któryś z Kaczyńskich ambasada byłaby broniona do ostatniego pisklęcia.

MW

Data: 2014-03-09 18:38:38
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfi494$lhs$5news.albasani.net...

[...]

Polska głupcze jest pod okupacją syjonistów..., podżegaczy...

A potem spierdalają w podskokach, jak narozrabiają...

boukun

Data: 2014-03-10 12:37:13
Autor: MarkWoydak

[...]

Jacy syjoniści głupku!? Gdzie ty do cholery ich widzisz? Chłopie, co z tobą?

MW

Data: 2014-03-11 18:57:18
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfmol0$hoi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Obudziłem się już dawno, zaraz idę lulu. Powiedz gdzie ty tych syjonistów widzisz?  Wnukiem Gomułki jesteś czy co?

MW

Data: 2014-03-11 19:54:14
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfnj4g$6dv$6news.albasani.net...

[...]

Obudź się, Polska jest pod okupacją syjonistów...

boukun

Data: 2014-03-11 20:01:17
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfnn2u$p0u$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie mów, mój sąsiad to też syjonista? A wygląda na Araba.

MW

Data: 2014-03-11 20:22:13
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfnmi0$dou$4news.albasani.net...

[...]

Skoro spieprzyłeś z zielonej wyspy do Niemiec, to się nie dziw, że mieszkasz pośród Turasów...

boukun

Data: 2014-03-12 06:11:29
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfnone$ujn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie mieszkam w Niemczech od ponad miesiąca.

MW

Data: 2014-03-12 23:03:24
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfq40k$uve$3news.albasani.net...

[...]

Aaa, dlatego ci się odmieniło i w niektórych sprawach przejrzałeś na oczy...

Szykuj się lepiej na ucieczkę z tego chorego kraju, bo polscy syjoniści wywołują właśnie wojnę...

boukun

Data: 2014-03-13 06:21:45
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfqmie$q5v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Po prostu zaproponowano mi lepsze warunki w innym kraju. Proste? Ci ludzie wokół to sami sjoniści? ;-))

MW

Data: 2014-03-13 19:57:20
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfslos$ot4$10news.albasani.net...

[...]

....lub pod dyktando syjonistów..., tzw. szabesgoje...

boukun

Data: 2014-03-14 07:53:40
Autor: MarkWoydak
[...]

Jakich k...wa znów syjonistów? Czy ty masz po kolei w tej główce? W lodówce
tez u ciebie siedzą syjoniści?

MW

Data: 2014-03-14 20:10:18
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lfu21p$a0$3news.albasani.net...
[...]

Zobacz ciemny człowieczku, kogo wystawiają syjoniści na jedynki do Parlamentu Europejskiego, siedliska syjonistów... Niejakie Boni itd...

boukun

Data: 2014-03-15 06:36:58
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfvl3s$ahe$1mx1.internetia.pl...
[...]

Może inaczej,  kto NIE JEST syjonistą, pewnie wszyscy oprócz ciebie?!

MW

Data: 2014-03-15 15:45:53
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lg0pfa$oe0$1news.albasani.net...
[...]

Syjoniści są u władzy, a szczególnie w Parlamencie Europejskim...

I POmiatają podbitymi gojami...

boukun

Sikor spierdalał w podskokach