Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)

Data: 2009-05-28 23:59:08
Autor: Stefann
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)
Zennon:

"...Ech lza sie w oku kreci. Gdzie te czasy, gdy za Eryke Stainbach robil
Herbert Hubka i Robert Czaja i rewizjonisci z Bonn ;) ..."

Sikorski:

"...- Z jednej strony radykałowie niemieccy mówią o polskiej inwazji, z drugiej straszono już... kręci się łezka w oku - pamiętam, że jeszcze w szkole podstawowej straszono nas Hupką i Czają (działacze Związku Wypędzonych), potem nas straszono wykupem polskiej ziemi przez Niemców, a ja byłem w zeszłym roku w miasteczku Loeknitz, gdzie Polacy wykupują niemiecką ziemię - mówił Sikorski. ..."

Nie zebym za gosciem przepadal, ale w tej kwestii akurat ma racje ;)

Zennon

Data: 2009-05-29 00:23:10
Autor: Vic
Stefann wrote:
[...]

A najbardziej niemieckiego rewizjonizmu boja sie nie w Szczecinie, Wroclawiu czy Walbrzychu, a w Lomzy, Ostrolece i Lublinie :))))))

--
Vic

Data: 2009-05-28 15:27:58
Autor: Asia Saj
"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gvn30d$8dg$2atlantis.news.neostrada.pl...

A najbardziej niemieckiego rewizjonizmu boja sie nie w Szczecinie, Wroclawiu czy Walbrzychu, a w Lomzy, Ostrolece i Lublinie :))))))

Naturalne, Niemcy w Szczecinie, Wroclawiu i Walbrzychu
nie mordowali.

Asia Saj

Data: 2009-05-29 00:59:08
Autor: Vic
Asia Saj wrote:
Naturalne, Niemcy w Szczecinie, Wroclawiu i Walbrzychu
nie mordowali.

Z tym, ze chodzi nie o strach przed mordowaniem, a przed roszczeniami terytorialnymi...

--
Vic

Data: 2009-05-28 20:05:33
Autor: Asia Saj
"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gvn53q$cs7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Asia Saj wrote:
Naturalne, Niemcy w Szczecinie, Wroclawiu i Walbrzychu
nie mordowali.

Z tym, ze chodzi nie o strach przed mordowaniem, a przed roszczeniami terytorialnymi...

Najpierw sa roszczenia terytorialne, mordy przychodza pozniej
(vide Gdansk - gdzie najpierw poszli pracownicy Poczty).
Zabawa konczy sie lapankami ulicznymi, obozami itp.

Asia Saj

Data: 2009-05-29 05:47:38
Autor: cirrus
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)
Uzytkownik "Asia Saj" <AsiaSaj@aol.com> napisal w wiadomosci news:EhITl.30672$Ws1.26421nlpi064.nbdc.sbc.com...
Asia Saj wrote:
[...]

U ciebie skonczy sie psychiatrykiem.

--
stevep

Data: 2009-05-29 09:32:34
Autor: konserwator
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Asia Saj wrote:
[...]

nie kazdy musi skonczyc jak ty - piszac na psp...

Data: 2009-05-29 10:34:06
Autor: Vic
Asia Saj wrote:
(vide Gdansk - gdzie najpierw poszli pracownicy Poczty).

No i Westerplatte, gdzie zolnierze "czworkami do nieba szli", a konkretnie trzema czworkami i jedna trojka, gdyz zginelo ich 15 (z czego dwoch - z rak polskich kolegow: jeden zastrzelony omylkowo w nocy gdy wracal z kibla, a drugi - za to, ze nie chcial sie poddac w drugim dniu obrony, gdyz taka byla poczatkowo koncepcja wielkiego bohatera mjra Sucharskiego).

Zabawa konczy sie lapankami ulicznymi, obozami itp.

Asiu, byc moze masz negatywne doswiadczenia z czasow II wojny, ale wierz mi na slowo, wojny z Niemcami juz nie bedzie (przynajmniej nie za mojego czy twojego zycia), Jaroslaw robi was w balona...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 04:03:41
Autor: Asia Saj

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gvo79a$b2m$1mx1.internetia.pl...

Asiu, byc moze masz negatywne doswiadczenia z czasow II wojny, ale wierz mi na slowo, wojny z Niemcami juz nie bedzie (przynajmniej nie za mojego czy twojego zycia), Jaroslaw robi was w balona...

Dlaczego niby mialbym Ci uwierzyc na slowo?
Objawiona Ci zostala przyszlosc Europy/Swiata czy co?

Lepiej udowodnij ze to co piszesz nie jest proznoscia albo
twoim poboznym zyczeniem czy tez zwykla naiwnoscia
mowiac najdelikatniej.

Historia lubi sie powtarzac i jest bardziej prawdopodobne
nizeli nie ze znowu beda klopoty z Niemcami, ...z Jaroslawowym
gadaniem czy bez.

Asia Saj

Data: 2009-05-29 14:25:51
Autor: Vic
Asia Saj wrote:
Lepiej udowodnij ze to co piszesz nie jest proznoscia albo
twoim poboznym zyczeniem czy tez zwykla naiwnoscia
mowiac najdelikatniej.

Tego co bedzie w przyszlosci nie da sie udowodnic.

Historia lubi sie powtarzac i jest bardziej prawdopodobne
nizeli nie ze znowu beda klopoty z Niemcami, ...z Jaroslawowym
gadaniem czy bez.

Coz, to pozostaje ci jedynie siedziec pod stolem i bac sie Niemca... :)
Zaglosuj na Jaroslawa, on sie bedzie bal razem z toba. A jak bedzie trzeba to poboi sie troche za ciebie, zebys mogla sobie przerwe zrobic i   np. kolacje zjesc :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 10:37:22
Autor: konserwator

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvo79a$b2m$1mx1.internetia.pl...
Asia Saj wrote:
[...]

a po co wojna niemcom?
wystarczy, ze Polakow wyrzuca z ich domow!

rym

Data: 2009-05-29 10:38:31
Autor: Imię Nazwisko
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)
Użytkownik "Vic"

[...]
 wierz mi na slowo, wojny z Niemcami juz nie bedzie (przynajmniej nie za mojego czy twojego zycia)

Wiem, ze to niedelikatne pytanie ale czy zechcialbys zdradzic jak dlugo jeszcze bedziesz zyc. Bo skoro potrafisz tak dobrze przewidywac przyszlosc Europy, to swoja chyba tym bardziej.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-02 14:28:59
Autor: awe
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)
Z tego co wiem to ludzie nie wierza w wojny - w koncu tylu zydow nie ucieklo tylko dalo sie zlapac. Przeciez rowniez mordowano masowo ludzi podczas wojny w bylej Jugoslawii a widzielismy ja w TV.  To co jest obecnie nie znaczy ze nie zmieni sie za iles tam lat. Uczy nas tego historia ze nawet i po 100-200 czy tez 300 latach niefortunne decyzje mscily sie az w koncu doszlo do rozbiorow.
Sprawa tego zapisu powinna zostac usunieta a rzad Polski powinien stanowczo reagowac na zapedy politykow niemieckich ktorzy w celu zdobycia wyborcow graja na tych resentymentach. Najdziewiniejsze w tym wszystkim ze to przeciez nie PiS jest inicjatorem....Powtarzam Tusk mogl to zapaltwic bardzo elegancka nota dyplomatyczna i byloby po sprawie, ale on nie zareagowal. Jakby nie bylo tematu. To bardzo nieleganckie
awe

Data: 2009-06-02 15:06:16
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
Asia Saj wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Asiu, uwierz mu na slowo.., goowno warte, ale uwierz
temu pozytecznemu idiocie NA SLOWO!
On ciebie tak prosi!
:))
TY vicku czy tez vacku, jestes naprawde trafiony w
niezmacone jakakolwiek mysla czolo..
Ty mnie tez uwierz na slowo, jastes vicku zwyklym vackiem!
Uwierz mi na slowo!
:)))

Data: 2009-05-29 01:10:32
Autor: Vic
Asia Saj wrote:
Naturalne, Niemcy w Szczecinie, Wroclawiu i Walbrzychu
nie mordowali.

W tym rewizjonizmie chodzi o zmiane aktualnych granic, czyli kwestie wylacznie terytorialne. Nie wiem wiec dlaczego Lomzynianin mialby sie bac, ze Wroclawianinowi zabiora dom, poniewaz w Lomzy mordowali, a we Wroclawiu nie? :)

Poza tym, teza ze w Szczecinie, Wroclawiu i Walbrzychu nie mordowali jest kompletnie falszywa. Mordowali. Mordowali w najlepsze swoich faktycznych i wyimaginowanych przeciwnikow politycznych, Zydow, Cyganow, kaleki, homoseksualistow.
"Noc dlugich nozy" tez nie miala miejsca na Podlasiu, a w okolicach Monachium...

--
Vic

Data: 2009-05-29 04:50:15
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
Asia Saj wrote:
[...]

Oczywiste, ze nie wiesz dlaczego Lomzanina obchodzi to, co dzieje sie
np. z Wroclawiem, bowiem jestes 'europejczykiem' i poczucie wspolnoty
Narodu i Ziem, na ktorych ten Narod zamieszkuje, po prostu jest ci obce!
Nie tylko zatem jestes wymozdzony z wlasnych ocen, ale i zostales
wykastrowany z wszelkich patritycznych odruchow, co bez najmniejszego
wstydu prezentujesz na tej liscie!
Zal mi ciebie zalosny robaku...

Data: 2009-05-29 05:26:16
Autor: Panslavista
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci
Vic wrote:

> [...]
Nie tylko zatem jestes wymozdzony z wlasnych ocen, ale i zostales
wykastrowany z wszelkich patritycznych odruchow, co bez najmniejszego

Przeciez to obywatel swiata - parch vulgaris...

Data: 2009-05-29 10:41:52
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
Oczywiste, ze nie wiesz dlaczego Lomzanina obchodzi to, co dzieje sie
np. z Wroclawiem, bowiem jestes 'europejczykiem' i poczucie wspolnoty
Narodu i Ziem, na ktorych ten Narod zamieszkuje, po prostu jest ci obce!

Zabawne jest to, ze Lomzynianin bardziej sie boi Niemca niz Wroclawianin, ktorego niemieckie roszczenia moglyby bezposrednio dotknac :)

Nie tylko zatem jestes wymozdzony z wlasnych ocen, ale i zostales
wykastrowany z wszelkich patritycznych odruchow, co bez najmniejszego
wstydu prezentujesz na tej liscie!

Publiczne robienie z siebie durnia to nie patriotyzm.

Zal mi ciebie zalosny robaku...

I vice versa, bezwolny przedmiocie manipulacji zakompleksionego pokurcza.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 13:20:13
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

Lomzanin zapewne mniej boi sie niemca niz ty straszliwego'katola', ktorym cie strasza od dziecka, stale obecni wokol ciebie postympowi indoktrynerzy..:)
Apage 'katole'!!!
:))

[...]

No coz, spojrz prawdzie w oczy.., patriota nie byles, nie jestes i nie bedziesz,
ale za to durniem to bez wysilku i to publicznie!;)

Zal mi ciebie zalosny robaku...

I vice versa, bezwolny przedmiocie manipulacji zakompleksionego pokurcza.

Kogo masz na mysli robaczku, piszac 'pokorcz', bo jesli Kaczynskiego,
to mylisz sie jak zwykle! On niemca w rude rylo strzeli bez wahania,
natomiast ty bedziesz tego szwaba pocieszal 'lizac mu row', tak jak
cala ta wasza platfusiana germanofilska zgraja nieudacznikow i koryciarzy!
I kto tu ma kompleksy, cienki bolku?
Po drugie Kaczynski nie jest moim 'wodzem', ale bede go bronil dotad,
dopuki mi bedzie z nim po drodze!
Sprobujesz to zrozumiec?

Data: 2009-05-29 15:19:49
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
Lomzanin zapewne mniej boi sie niemca niz ty straszliwego'katola', ktorym cie strasza od dziecka, stale obecni wokol ciebie postympowi indoktrynerzy..:)

Zabawne :)
Byc moze nikt ci tego jeszcze nie powiedzial, ale katolicyzmu nie ma sie co bac. To jedna z najpiekniejszych istniejacych religii. Wiesz, najwazniejszym przykazaniem katolika jest przykazanie milosci: "kochaj blizniego swego jak siebie samego".

No coz, spojrz prawdzie w oczy.., patriota nie byles, nie jestes i nie bedziesz,

A jestes w stanie przytoczyc jakas definicje patriotyzmu, zebym mogl sam to ocenic?

Kogo masz na mysli robaczku, piszac 'pokorcz', bo jesli Kaczynskiego,
to mylisz sie jak zwykle!

Pokurcz to pokurcz. W filmie "Willow" ludzie tak zwracali sie do niziolkow/hobbitow (w zaleznosci od tlumacza). Zwracali sie do nich w ten sposob, zdaje sie z racji wyjatkowo niskiego wzrostu :)

On niemca w rude rylo strzeli bez wahania,

Nawet wyglada na takiego utalentowanego boksera: ta sportowa sylwetka, ta zwinnosc ruchow, refleks...

natomiast ty bedziesz tego szwaba pocieszal 'lizac mu row'

Ale ty techniki znasz...

Po drugie Kaczynski nie jest moim 'wodzem', ale bede go bronil dotad,
dopuki mi bedzie z nim po drodze!

Bron do ostatniego tchnienia! Bron jak ortografii! Jak "dopuki" :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 15:13:48
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

Ortografi to bronisz dzielnie ty, z braku innych obiektow.
Fakt, strzelilem byka i nalezy mi sie..!
Ja natomiast, bede konsekwentnie pomijal twoja ortografie
i gramatyke, na rzecz trzymania sie spraw bardziej istotnych,
w ktorych ty, jak widac 'w nogach spisz i goowno wisz'...
Probujesz zrozumiec?

Data: 2009-06-02 15:18:53
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
Ortografi to bronisz dzielnie ty, z braku innych obiektow.
Fakt, strzelilem byka i nalezy mi sie..!
Ja natomiast, bede konsekwentnie pomijal twoja ortografie
i gramatyke, na rzecz trzymania sie spraw bardziej istotnych,

O tak. I dlatego z calego posta odniosles sie wylacznie do kwestii ortograficznej :)

w ktorych ty, jak widac 'w nogach spisz i goowno wisz'...

Kolega ze wsi?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 01:22:24
Autor: awe
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gvn30d$8dg$2atlantis.news.neostrada.pl...
Stefann wrote:
[...]

Ja bym sie tak nie cieszyl bo twoj kolo mieszka w bialymstoku, a Georing jak mial ochote zapolowac to nawet se kupil kawal puszczy w okolicach augustowa. Niby wszystko ok. Tylko ze te zmienie kupil se od Rosji sowieckiej ktora po 17 wrzesnia 39 wkroczyla na tereny polskie.
Co prawda mogl nie kupowac bo i tak wiedzial ze za parenascie miesiecy wejda tam ze swoim wermahtem (nie wiem czy dziadek tuska tam byl, ale mozliwe). Tylko wiesz on byl wielki pan z gestem. Walczyl w tej samej druzynie co RED BARON. Coz bylo go stac to se kupil..Nie pamietam ile zabulil ruskom, ale cos 27-33 mln dolarow. Niestety naprawde juz nei pameitam...
Dodam tylko ze generalnie takie pierdolenie przed 1939 rokiem bylo bardzo modne. Nie tylko w RP II. Mowiac szczerze tez nie wierze, ale przesuwanie sie wplywow to takie cos co jest cierpliwe jak papier wszystko zniesie. Blad popelniony kiedys mscil sie 200 lat pozniej...
Problem polega na tym ze rolniki i chamy nie powinny sie brac za polityke. W niemczech wiedza to od setek lat, a tu buce dorwaly sie do wladzy...i RZONDZOM

awe

Data: 2009-05-29 08:20:34
Autor: cytryna
> [...]

Problem polega na tym ze rolniki i chamy nie powinny sie brac za polityke. W niemczech wiedza to od setek lat, a tu buce dorwaly sie do wladzy...i RZONDZOM

Goering zapłacił i to w dolarach, teraz kupuje się stocznie za poklepanie po plecach chłopca z podwórka. Klepanie wywołuje orgazm połączony z poczuciem własnej ważności. Polakom w Niemczech został tylko wóz Drzymały postawiony na
płatnym parkingu. Niemcom Wawel, duch Franka wiecznie żywy.

Data: 2009-05-29 10:42:32
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:19bc.00000222.4a1f7eb2newsgate.onet.pl...

> [...]

własnej ważności. Polakom w Niemczech został tylko wóz Drzymały postawiony na
płatnym parkingu. Niemcom Wawel, duch Franka wiecznie żywy.
-- -- -- -- -- -- -
wieczorem tak jakos bezwiednie zaczalem sie zastanawiac jakie padlyby odpowiedzi gdyby zrobiono sondaz na temat Tuska. Nie tam jakies pytania tylko proste przekazy. 2 rysuneczki skojarzeniowe. Pierwszy to Tusk w harcerskim mundurku i w harcerskich krotkich spodentkach, troche ryzy i troche piegow + procka w lapskach, a drugi obrazek to mOnsz stanu...Mysle i czuje tez intuicyjnie ze conajmnijej 38 procent odpowiedzi wizaloby go z harcerstwem, a tylko moze 8-12% jak mOnsz. Potem przebadalbym te 8-12 % i wyszloby ze to same cwoki. Takie stefany, jak ten nasz grupowy. Wiecie o co chodzi...
awe

Data: 2009-05-29 10:44:01
Autor: Vic
awe wrote:
Problem polega na tym ze rolniki i chamy nie powinny sie brac za polityke.

No popatrz, a ty sie wziales. Co prawda tylko amatorsko, ale jednak.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 14:35:44
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvo7rt$m09$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Problem polega na tym ze rolniki i chamy nie powinny sie brac za polityke.

No popatrz, a ty sie wziales. Co prawda tylko amatorsko, ale jednak.

Vic ale ja nie jestem chamem. Nie ma moich przodkow w Liber Chamorum
awe

Data: 2009-06-02 14:55:38
Autor: Vic
awe wrote:
Vic ale ja nie jestem chamem. Nie ma moich przodkow w Liber Chamorum

Ale to dowodzi tylko tego, ze twoi przodkowie nie pochodza z Sandomierszczyzny.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 21:16:42
Autor: raff
Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)
Zeniu, to jestes wielki.

R.

Sikorski czytuje psp i mnie cytuje slowo w slowo ;)