Sikorski dwa tygodnie temu: NIE BEDZIE INTERWENCJI NATO

Data: 2011-03-18 10:13:11
Autor: Neko
Sikorski dwa tygodnie temu: NIE BEDZIE INTERWENCJI NATO
Tak mowil. Specjalista sie znalazl. Zapamietalem sobie te jego
slowa, bo bylem prawie przekonany, ze jednak NATO zaatakuje (wczesniej
czy pozniej).

I teraz okazuje sie jakie dobre rozeznanie maja nasi specjalisci.

Powinien sobie pan Sikorski podac rece od tych "specjalistow"
od instytutow atomowych, ktorych tyle mamy w Polsce (zreszta nie wiem po co).

Data: 2011-03-18 12:37:51
Autor: Azxse

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d83223b$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Łżesz łapserdaku! Mówił, że Polska nie popiera interwencji i nie weźmie udziału w tej bijatyce. Coś ty się nagle zrobił taki kochaś Kadafiego?

AAA

Data: 2011-03-18 13:36:28
Autor: boukun
[...]

Akurat syjoniści tu nie interweniują, na widelcu mają teraz Białoruś...

boukun

Sikorski dwa tygodnie temu: NIE BEDZIE INTERWENCJI NATO