Sikorski jada golonke...

Data: 2010-02-18 16:25:18
Autor: konserwator
Sikorski jada golonke...
Sprawa golonki Sikorskiego nie dawala mi spokoju od dluzszego czasu. I oto zupelnie przypadkowo, natknalem sie na taki cymes, ktory wyjasnia wszystko...
(Pod koniec)
http://www.youtube.com/watch?v=h7e_2bhMpkM&NR=1

--
EI INCUMBIT PROBATIO QUI DICIT, NON QUI NEGAT

Data: 2010-02-18 17:03:54
Autor: Prawusek
Sikorski jada golonke...

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message
[...]

Taki szyd w reformach...

Data: 2010-02-18 18:16:03
Autor: :heÂŽsk:
Sikorski jada golonke...
On Thu, 18 Feb 2010 16:25:18 +0100, "konserwator"
[...]

 dobre. tyle, ze ja ta golonke zmyslilem ;o)))

--

 HeSk

Sikorski jada golonke...