Sikorski, jeste艣 fiutem

Data: 2013-07-03 09:19:58
Autor: Tuskobus
Sikorski, jeste艣 fiutem

I zapytam teraz inaczej: czy kto艣 z was 艂udzi艂 si臋, 偶e nasz minister
spraw zagranicznych, ten prawdziwy 艣wiatowiec i cz艂owiek o nienagannnych
oxfordzkich manierach, wyciagnie d艂o艅 do potrzebuj膮cego? Facet kt贸ry
ca艂e polityczne 偶ycie robi loda Amerykanom, teraz mia艂by nagle da膰
schronienie cz艂owiekowi kt贸ry zdradzi艂 Ameryk臋? No kurwa? Przecie偶
Appelbaum natychmiast by si臋 z nim rozwiod艂a, waszyngto艅skie banki
zablokowa艂y mu konta, te艣膰 zabra艂by kieszonkowe, no i komu by lask臋
go艣ciu robi艂? Pijanym peda艂om na Pozna艅skiej? Swoj膮 drog膮 naiwny ten
Snowden.
http://tiny.pl/hs464

===================================

Sikorski mia艂 racj臋! Pomagamy potrzebuj膮cym. Nie pomagamy zdrajcom.
Snowden nie uzyska azylu nigdzie. Trafi z powrotem do ojczyzny, kt贸r膮
zdradzi艂 i dostanie to, na co zas艂u偶y艂.

PO raz pierwszy revelstein nie PO twojej my艣li pisze pi藕dzik?

Data: 2013-07-03 09:43:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski, jeste艣 fiutem

U偶ytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kr0jav$elk$6speranza.aioe.org...

[...]

Bo ja mam m贸zg i z niego korztstam, a ty w tym miejscu masz przyrodzenie obrzezane.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-03 09:45:42
Autor: Tuskobus
Sikorski, jeste艣 fiutem

[...]

Wychodzi jednak na to, 偶e nie masz zdrowego m贸zgu, bo uwa偶asz, 偶e Snowden ciebie zdradzi艂, a on tylko ciebie tumanie u艣wiadomi艂, 偶e jeste艣 t臋pym niewolnikiem. Jak wida膰 nie dotar艂o....

Sikorski, jeste艣 fiutem