Sikorski kompromitacja

Data: 2010-03-21 13:44:10
Autor: awe
Sikorski kompromitacja
Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

awe

Data: 2010-03-21 08:30:44
Autor: J-23
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 13:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

awe

ile wpadek mial urzedujacy prezydęd?
od irasiad poprzez benhałera, do malpy w czerwonym
na ogol mowi nie do swojego mikrofonu, i myli flagi panstwowe.
czy to jest wynik permanentnego "nawalenia",
czy zwyczajnej indolencji profesurskiej?

J-23 itede...

Data: 2010-03-21 10:19:50
Autor: Hans Kloss
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 16:30, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
On 21 Mar, 13:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
> [...]

To są śmiezszne błahostki, które często zdarzają się np. osobom
roztargnionym. Żadna z tych jego "wpadek" nie dotyczyła w najmniejszym
stopniu spraw państwowych tylko jakichś, za przeproszeniem, pierdół..
Dziennikarze wyławiają je nadzwyczaj starannie, bo taką maja paskudną
robotę. Niemniej za czasów prezydentury kwasiora jego wpadki starano
sie na wszelkie sposoby tuszowac, że wspomnę tylko kiwanie się w
pijanym widzie na tle katyńskich grobów.
A co powiedziałbys o prezydencie który podczas rozmowy na tematy
polityczne twierdziłby z uporem maniaka że Norwegia należy do UE- i
obstawał przy swoim mimo próśb interlokutora żeby przestał się
kompromitować? Taka wpadka jest rzeczywiście dyskwalifikująca dla
polityka- a to właśnie kandydat na kandydata niejaki komoruski wykonał
na wizji i fonii. I to w czasach gdy był "ministrem"..uwaga, uwaga,..
spraw zagranicznych w pełoskim  tzw. rządzie cieniasów.
czy to jest wynik permanentnego "nawalenia",
czy zwyczajnej indolencji profesurskiej?
Bzdety, bzdury i pierdoły bez znaczenia dla sprawowania urzędu- choć
rzeczywiście wystawiające z lekka jego (tzn owego urzędu) powagę na
szwank.
J-23

Data: 2010-03-21 16:54:05
Autor: awe
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15dced96-c491-4be1-9af1-07b8c3eb6101z4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
Gosciu ale taka wpadke zaliczyc podczas turnieju Sikorski Komorowski - przeciez to kompromitacja i amatorszczyzna. Jesli on tak we wszystkim gdzies cos slyszal i cos wie - to ja dziekuje.
awe

Data: 2010-03-21 08:55:02
Autor: J-23
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 16:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:15dced96-c491-4be1-9af1-07b8c3eb6101z4g2000yqa.googlegroups.com...
On 21 Mar, 13:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem kr lem waszych sumie "
> Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

> awe

ile wpadek mial urzedujacy prezyd d?
od irasiad poprzez benha era, do malpy w czerwonym
[...]

Turniej ma to do siebie ze to jest jakis rodzaj konkursu, i zawsze
ktos przegrywa, a ktos inny wygrywa. Pan prezydent RP, nie dosc ze
utytuowany profesur, to i doradcow ma roznych, i zona inteligentna (z
calego otoczenia - faktycznie), a sadzi takie "michalki"! Jakby ktos
sobie z niego jaja robil, to z trudem moglby osiagnac taki efekt
smiesznosci.

J-23 itede...

Data: 2010-03-21 16:52:53
Autor: bolek
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho5f3q$4r0$1news.onet.pl...

[...]

To jest dowód na to co ja zawsze mówiłym.
Rządzą nami przygłupy.

bolek

Data: 2010-03-22 16:27:00
Autor: cirrus
Sikorski kompromitacja
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho5g2f$hjg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Każdy debil myśli, że wszyscy są debilami, a to akurat ty.

--
stevep

Data: 2010-03-21 18:34:17
Autor: the_foe
Sikorski kompromitacja
W dniu 2010-03-21 16:30, J-23 pisze:
czy zwyczajnej indolencji profesurskiej?

moze jestem natrtny ale jeszcze raz wspomne ze LK nie jest profesorem zwyczajnym. Profesorem jest tylko dla swoich studentow  i podwladnych na uczelni (ktorych obecnie nie ma).

--
the_foe

Data: 2010-03-21 10:50:02
Autor: Hans Kloss
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 18:34, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2010-03-21 16:30, J-23 pisze:

> czy zwyczajnej indolencji profesurskiej?

moze jestem natrtny ale jeszcze raz wspomne ze LK nie jest profesorem
zwyczajnym.
Przecież nikt go nie nazwał profesorem tytularnym. Jest profesorem bo
na takim etacie pracuje na uczelni.

Profesorem jest tylko dla swoich studentow  i podwladnych na
uczelni (ktorych obecnie nie ma).

Jest profesorem OBIEKTYWNIE i dla wszystkich- tyle ze chwilowo
urlopowanym na czas sprawowania urzędu. Jak straci etat profesorski to
nim być przestanie. To że nie ma tytułu profesorskiego to sprawa
drugorzędna, niemniej z uporem maniaka podnoszona co i raz to przez
sympatyków magistra kominologii i innego "profesora"- takiego  bez
matury.
J-23

Data: 2010-03-21 11:13:55
Autor: J-23
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 18:50, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 21 Mar, 18:34, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:> W dniu 2010-03-21 16:30, J-23 pisze:

> [...]

drugorzędna, niemniej z uporem maniaka podnoszona co i raz to przez
sympatyków magistra kominologii i innego "profesora"- takiego  bez

Jednym slowem urzedujacy prezydent jest profesorem obiektywnym, dla
porownania moze byc jeszcze zwyklym prof. ewentualnie o.m.c.prof. Ale,
glosowac na niego nie bede. Chocby robilb do tego jeszcze szpagat, i
chodzil po linie.

Data: 2010-03-21 20:14:21
Autor: awe
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2103e08-b0fa-47fd-933c-f95ed3152746d37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

porownania moze byc jeszcze zwyklym prof. ewentualnie o.m.c.prof. Ale,
glosowac na niego nie bede. Chocby robilb do tego jeszcze szpagat, i
-- -- -
jednym slowem nie jestem krolem waszych sumien
awe

Data: 2010-03-22 00:24:07
Autor: J-23
Sikorski kompromitacja
On 21 Mar, 20:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e2103e08-b0fa-47fd-933c-f95ed3152746d37g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

chodzil po linie.
-- -- -
jednym slowem nie jestem krolem waszych sumien

nawet, krolikiem nie jest

Data: 2010-03-21 14:57:54
Autor: Piotr
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho53vs$77n$1news.onet.pl...

Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

Może Oxford może skończyć każdy cymbał, jak WUML...
Piotr

Data: 2010-03-21 15:56:56
Autor: bolek
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho58ku$kj0$1news.onet.pl...

[...]

Ten przygłup jest tylko o stopień głupszy od przygłupa którego ma promować.
No przecież chyba nikt nie bierze jego kandydatury poważnie.
Zero pokropione brylantyną.

bolek

Data: 2010-03-21 16:10:29
Autor: Piotr
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho5cpi$fld$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja się obawiam, że kilka osób może brać jego kandydaturę poważnie.
Piotr
PS. Cymbał, to cymbał, a głupek, to głupek.

Data: 2010-03-21 16:25:58
Autor: bolek
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5ct1$vbb$1news.onet.pl...

[...]

Dla mnie to to samo.

bolek

Data: 2010-03-22 16:25:39
Autor: cirrus
Sikorski kompromitacja
[...]

Tylko przygłup mógł to napisać.

--
stevep

Data: 2010-03-21 16:27:27
Autor: the_foe
Sikorski kompromitacja
W dniu 2010-03-21 13:44, awe pisze:
Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

awe

a nie "profesor" Lech Kaczynski? Bylem pewien ze to on.

--
the_foe

Data: 2010-03-21 17:02:42
Autor: Piotr
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ho5dsq$md7$2news.dialog.net.pl...

a nie "profesor" Lech Kaczynski? Bylem pewien ze to on.

Jakby nie było, to nie Władysław IV. :-)
Piotr

Data: 2010-03-21 18:30:52
Autor: the_foe
Sikorski kompromitacja
W dniu 2010-03-21 17:02, Piotr pisze:

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości

a nie "profesor" Lech Kaczynski? Bylem pewien ze to on.

Jakby nie było, to nie Władysław IV. :-)
Piotr

no nie on, ale na pewno w IPN juz sprawdzaja jego teczke skoro powolywal sie na niego czlonek UKLADU.

--
the_foe

Sikorski kompromitacja