Sikorski kompromitacja

Data: 2010-03-21 14:57:54
Autor: Piotr
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho53vs$77n$1news.onet.pl...

Wg niego Wladyslaw IV jest autorem slow "Nie jestem królem waszych sumień"
Jest nim oczywiscie Zygmunt August.

Może Oxford może skończyć każdy cymbał, jak WUML...
Piotr

Data: 2010-03-21 15:56:56
Autor: bolek
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho58ku$kj0$1news.onet.pl...

[...]

Ten przygłup jest tylko o stopień głupszy od przygłupa którego ma promować.
No przecież chyba nikt nie bierze jego kandydatury poważnie.
Zero pokropione brylantyną.

bolek

Data: 2010-03-21 16:10:29
Autor: Piotr
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho5cpi$fld$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja się obawiam, że kilka osób może brać jego kandydaturę poważnie.
Piotr
PS. Cymbał, to cymbał, a głupek, to głupek.

Data: 2010-03-21 16:25:58
Autor: bolek
Sikorski kompromitacja

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5ct1$vbb$1news.onet.pl...

[...]

[...]