Sikorski na prezydenta!

Data: 2010-01-28 03:00:44
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
Wobec rezygnacji Tuska z kandydowania, Sikorski wydaje się mieć
największe szanse na wybór.
Tusk tą decyzją dowiódł, ze nie zależy mu na ciepłej posadce ale chce
zmieniać rzeczywistość i chce mieć do tego instrumenty

Data: 2010-01-28 04:21:40
Autor: Mariusz Merta
zbysiu ty nie masz nic do powiedzenia, a sikorski ni e jest "swój" chłop
tusk dowiódł tą decyzja, ze siły tajemne z asa zdegradowały go do
blotki...
pewnikiem postawia teraz na komorowskiego...
tę kandydaturę popieram, w końcu jest człowiek lekko odbiegający
poziomem od muchy plujki
i politycznego nosiciela wibratora...
Mariusz Merta

Data: 2010-01-28 17:59:50
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:7ab92dd2-0aee-4dce-83f7-b2295af1c06er19g2000yqb.googlegroups.com...
tusk dowiódł tą decyzja, ze siły tajemne z asa zdegradowały go do
blotki...
pewnikiem postawia teraz na komorowskiego...
tę kandydaturę popieram,
-- -- -- -- -- -- -- -
Akurat tę kandydaturę siły tajemne nigdy nie wystawią! Polak nie może być prezydentem Polaków...

boukun

Data: 2010-01-29 00:55:37
Autor: Mariusz Merta
smirnaaaa !!! ruki po szwam !!! na sybir marsz !!! albo i dalej :-)))
w sprawach polskich proszę głosu nie zabierać, to was towariszcz nie
dotyczy
Mariusz Merta

Data: 2010-01-29 10:02:12
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:24d0a0f7-f27c-4474-baeb-bce8648d8fd2b2g2000yqi.googlegroups.com...
w sprawach polskich proszę głosu nie zabierać, to was towariszcz nie
dotyczy
Mariusz Merta

Bo taki prymitywny obszcymurek tak sobie powiedział...

boukun

Data: 2010-01-28 05:18:04
Autor: Hans Kloss
Sikorski na prezydenta!

zbig napisał(a):
Wobec rezygnacji Tuska z kandydowania, Sikorski wydaje się mieć
największe szanse na wybór.

Przecież on już dawno nie żyje, zginął na Gibraltarze. Ale nawet gdyby
dożył dzisiejszych czasów to wątpię aby w wieku lat 130 chciało mu się
jeszcze w politykę bawić.
J-23

Data: 2010-01-28 12:10:58
Autor: * heÂŽsk *
Sikorski na prezydenta!
On Thu, 28 Jan 2010 03:00:44 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 a moze jaroslaw kaczynski na prezydenta? jemu tez zalezy...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 03:15:36
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 12:10, * heÂŽsk * <joker bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 28 Jan 2010 03:00:44 -0800 (PST), zbig <zbigni...@gazeta.pl>
wrote:

 a moze jaroslaw kaczynski na prezydenta? jemu tez zalezy...
 Nie bądź taki okrutny...

Data: 2010-01-28 16:20:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "* he®sk *" <joker€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
> a moze jaroslaw kaczynski na prezydenta? jemu tez zalezy...

Krzysio Kononowicz, bo obiecał że nie będzie niczego

  Najsympatyczniejszy z tej calej bandy... i nic nie bedzie,
  i chlop prawde powiedzial, bo rzeczywiscie prawie tak
  jest jak w jego programie wyborczym.

  AR

Data: 2010-01-28 13:27:07
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:
[...]

Myślisz że angol o żydowskim pochodzeniu ma jakąś szansę na to że Polacy go wybiorą?

Data: 2010-01-28 13:30:01
Autor: the_foe
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 13:27, Jadrys pisze:
Myślisz że angol o żydowskim pochodzeniu ma jakąś szansę na to że Polacy
go wybiorą?

z obywatelstwa brytyjskiego zrezygnowal, a pochodzenie zydowskie ma poz zonie...

--
the_foe

Data: 2010-01-28 15:20:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
Polacy

> i synów ma Żydów

To zarzut?

   A skadze by znowu?!  Nawet dynastie Sikorskicch moze ustanowic.

   AR

Data: 2010-01-28 16:14:53
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Tak i to bardzo poważny.
Moim zdaniem skreślający go.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,   ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-28 17:33:25
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Jeszcze nie przebrzmiały echa uroczystości w Auschwitz
Tam mówiono o holokauście, jako pogromie Żydów.
Nie Polaków, Czechów, Węgrów, Francuzów czy Rosjan narodowości żydowskiej, ale jako Żydów.
Zatem decydujący jest fakt bycia z pochodzenia żydem, niż kraj w jakim się urodzili i wychowali.

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

Data: 2010-01-28 18:11:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski na prezydenta!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hjsedd$det$1atlantis.news.neostrada.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Musi być genetycznym patriotą?

Data: 2010-01-29 19:56:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski na prezydenta!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hjv2l8$h96$2atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To Sikorski nie jest zwykłym patriotą?

Data: 2010-01-28 18:24:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,

  W obecnych warunkach na prezydenta RP nadaje sie
  nawet popielniczka ze starego pezetpeerowskiedgo
  dowcipu.

  ,Pierwszy Obywatel Najjasniejszej Rzeczypospoliteej Polskiej' -
  smiechu warte.

   AR

Data: 2010-01-29 17:33:03
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Nie masz racji.
Są to jedyne wybory, w jakich głosujesz na człowieka a nie na partię.
Choccy z tego względu należy uszanować ten ostatni kawałeczek prawdziwej demokracji.

Data: 2010-01-29 11:33:42
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Thu, 28 Jan 2010 17:33:25 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

 A Stan Tyminski ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 17:30:44
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
*.heÂŽsk.* pisze:
On Thu, 28 Jan 2010 17:33:25 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

 A Stan Tyminski ?

Ta sam półka.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,   ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-29 17:38:19
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Fri, 29 Jan 2010 17:30:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  A Stan Tyminski ?
Ta sam półka.

 wiesz co to takiego "maloka" ? wiesz kto byl jej zalozycielem?
 wiesz kto zbudowal w ameryce poludniowej siec tv satelitarnej?
 ponownie miernoty usiluja zrobic z ludzi ktorym nawet niegodni
 czyscic butow cos gorszego od siebie. --

 HeSk

Data: 2010-01-29 17:45:43
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
*.heÂŽsk.* pisze:
[...]

Mnie sie wydaje, że kandydat na stanowisko prezydenta RP powinien czym innym się wykazać, niż budowanie tv sat czy strzelaniem do Rosjan.

Data: 2010-01-29 20:34:52
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Fri, 29 Jan 2010 17:45:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Mnie sie wydaje, że kandydat na stanowisko prezydenta RP powinien czym innym się wykazać, niż budowanie tv sat czy strzelaniem do Rosjan.

 "maloka" to 1-wszy w Polsce BBS. Stan do dzis jest znany
 w Am.Pld. jako ktos kto przyblizyl im swiat. Gosciu cos
 chcial zrobic i zrobil. Nie ogladal sie na innych.  Oczywiscie kandydowanie na prezydenta bylo swego rodzaju
 zagrywka z ktorej zrobiono farse. Ale taka byla potrzeba czasow.
 Zauwaz jednak, ze Stan zagrozil Walesie wchodzac do 2-giej tury.
 Sam ten fakt jest interesujacy pod wzgledem psychologii spolecznej.

 --

 HeSk

Data: 2010-01-28 18:01:14
Autor: boukun
Sikorski na prezydenta!

[...]

Jakby dobrze pogrzebał, to by znalazł i u człowieka znikąd... I cóż z tego, że zrezygnował z brytyjskiego obywatelstwa?

boukun

Data: 2010-01-28 21:20:45
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 13:30, the_foe pisze:
[...]

To nie ma żadnego znaczenia dla przeciętnego wyborcy. Dla wielu na zawsze pozostanie "angolem".

Data: 2010-01-29 12:10:41
Autor: cirrus
Sikorski na prezydenta!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjsrit$7lp$2news.onet.pl...
[...]

Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to jest "pochodzenie po żonie", a to damski bokser jak można chodzić po żonie?

--
stevep

Data: 2010-01-29 16:35:04
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-29 12:10, cirrus pisze:

To nie ma żadnego znaczenia dla przeciętnego wyborcy. Dla wielu na zawsze
pozostanie "angolem".

Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to jest "pochodzenie po żonie", a to damski
bokser jak można chodzić po żonie?

To pytanie nie do mnie. - Ja nie mam pojęcia co to znaczy... Zapytaj się raczej p. "the_foe".

Data: 2010-01-28 13:29:01
Autor: the_foe
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:
Tusk tą decyzją dowiódł, ze nie zależy mu na ciepłej posadce ale chce
zmieniać rzeczywistość i chce mieć do tego instrumenty

raczje bal sie ze jak zostanie prezydentem to PO zawali sie w zajemniej szamotaninie o schede. Poza tym musialby (jesli bylby powazny) w najblizszym czasie zrezygnowac z szefowania rzadem co oznaczaloby i tak wrzenie w PO tuz przed wyborami. Mogloby sie okazac ze i tak wybory by przegral, PO by sie rozpadla. Trzeba przyznac ze Tusk trzyma PO mocno i nikt ani nie podskakuje ani nie wysiada. Z punktu widzenia PO to najlepsza dezycja z punktu widzenia Tuska duze poswiecenie, zapewne za 5 lat w wyborach szans juz nie bedzie mial zadnych. W Polsce niezuzycie sie przez 4 lata premierowania to cud, przez 8 lat to juz mission impossible...

--
the_foe

Data: 2010-01-28 13:29:47
Autor: cztery
Sikorski na prezydenta!
Wobec rezygnacji Tuska z kandydowania, Sikorski wydaje się mieć
największe szanse na wybór.

Niestety dla motlochu wyciagneloby sie nazwisko zony Sikorskiego - vide "dziadek z wermahtu" i to by wystarczylo by w niektorych kregach zalatwic Sikorskiego.
Zostaje Komorowski i poza ciapciowatoscia i mizerna charyzma ciezko mu cos zarzucic.
Mam skromna nadzieje, ze jarkacz wystawi obecnie sprawujacego urzad prezydenta, wtedy wygra z nim nawet wibrator Palikota :-)

Data: 2010-01-28 13:41:54
Autor: the_foe
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 13:29, cztery pisze:
Zostaje Komorowski i poza ciapciowatoscia i mizerna charyzma ciezko mu
cos zarzucic

no tak, jak on mialby byc Zydem, Niemcem...

co pisze "nieoceniona" polonica.net:
"Bronisław Komorowski    -   polonofob, dywersant, komuch, poseł PO, głosował za przekazaniem żydom w USA $65 miliardów bezpodstawnych "odszkodowań" "
czyli, nadaje sie ;)

--
the_foe

Data: 2010-01-28 13:48:35
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
[...]

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.

Data: 2010-01-28 05:00:31
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 13:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.
He, He. A kto by wygrał miszczu?

Data: 2010-01-28 14:08:56
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 14:00, zbig pisze:

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.

He, He. A kto by wygrał miszczu?

Pisałem już o kandydatach na prezydenta i co oni sobą prezentują. O
Sikorskim również pisałem. Poszukaj w archiwum grupy.

Data: 2010-01-28 05:39:40
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 14:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-01-28 14:00, zbig pisze:

Pisa em ju o kandydatach na prezydenta i co oni sob prezentuj . O
Sikorskim r wnie pisa em. Poszukaj w archiwum grupy.
Jeszcze mi tak nie odbiło, żeby poszukiwać gdzieś twoich wypocin.
Albo coś napiszesz do rzeczy albo sp....j

Data: 2010-01-28 10:12:26
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 15:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jeszcze mi tak nie odbiło, żeby poszukiwać gdzieś twoich wypocin.
> Albo coś napiszesz do rzeczy albo sp....j

Głupiś.

Paszoł won ćwoku

Data: 2010-01-28 19:25:52
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 19:12, zbig pisze:

Głupiś.

Paszoł won ćwoku

Piszesz nie po polsku :)

Data: 2010-01-28 19:09:03
Autor: cirrus
Sikorski na prezydenta!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjs17t$cij$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czyli którzy, ci co meldowali wykonanie zadania swojemu bratu?

--
stevep

Data: 2010-01-28 17:57:21
Autor: boukun
Sikorski na prezydenta!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1305ff29-fa00-48aa-8454-65082f912f08y12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
-- -- -
Dlaczego chcesz, żeby ludzie znikąd rządzili Polakami?

boukun

Data: 2010-01-28 18:34:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

   Co to za roznica? - TL juz zostal podpisany.

   AR

Data: 2010-01-28 19:45:12
Autor: cytryna
Sikorski na prezydenta!
[...]

Wiadomo jaki jest najważniejszy "instrument" mężczyzny a Tusk ma ich wokół siebie bez liku. Co jeden to większy "instrument", Grzesiu, Miro, Rychu, Zbychu,Paligłup, Wariat-Niesioł, hrabia Gbur, Dżuma, Vincent-pożyczkobiorca
Te instrumenty onegdaj demonstrował "gentleman" z Biłgoraja w państwowej TVP
i aż strach pomyślęć o "skale" czyli o rządzie tych "instrumentów".

Data: 2010-01-28 19:59:08
Autor: matador
Sikorski na prezydenta!
cytryna pisze:
[...]

Ćwiąk totalny, jednym słowem...

matador.

Data: 2010-01-29 01:00:28
Autor: Mariusz Merta
zapomniałem dodać, że wzruszające jest twoje odd anie sprawie przyzwoitości tuska
tylko zastanów się dobrze, pomyśl kilka razy...
to nie boli...chłopie, to kanalia jakich mało
która otoczyła się kanciarzami i weszła w sojusz z krętaczami
politycznymi
żeby ci nie było łyso... i to całkiem niedługo
Mariusz Merta

Sikorski na prezydenta!