Sikorski na prezydenta!

Data: 2010-01-28 13:27:07
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:
Wobec rezygnacji Tuska z kandydowania, Sikorski wydaje się mieć
największe szanse na wybór.
Tusk tą decyzją dowiódł, ze nie zależy mu na ciepłej posadce ale chce
zmieniać rzeczywistość i chce mieć do tego instrumenty

Myślisz że angol o żydowskim pochodzeniu ma jakąś szansę na to że Polacy go wybiorą?

Data: 2010-01-28 13:30:01
Autor: the_foe
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 13:27, Jadrys pisze:
Myślisz że angol o żydowskim pochodzeniu ma jakąś szansę na to że Polacy
go wybiorą?

z obywatelstwa brytyjskiego zrezygnowal, a pochodzenie zydowskie ma poz zonie...

--
the_foe

Data: 2010-01-28 15:20:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
Polacy

> i synów ma Żydów

To zarzut?

   A skadze by znowu?!  Nawet dynastie Sikorskicch moze ustanowic.

   AR

Data: 2010-01-28 16:14:53
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Tak i to bardzo poważny.
Moim zdaniem skreślający go.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,   ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-28 17:33:25
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Jeszcze nie przebrzmiały echa uroczystości w Auschwitz
Tam mówiono o holokauście, jako pogromie Żydów.
Nie Polaków, Czechów, Węgrów, Francuzów czy Rosjan narodowości żydowskiej, ale jako Żydów.
Zatem decydujący jest fakt bycia z pochodzenia żydem, niż kraj w jakim się urodzili i wychowali.

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

Data: 2010-01-28 18:11:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski na prezydenta!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hjsedd$det$1atlantis.news.neostrada.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Musi być genetycznym patriotą?

Data: 2010-01-29 19:56:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski na prezydenta!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hjv2l8$h96$2atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To Sikorski nie jest zwykłym patriotą?

Data: 2010-01-28 18:24:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sikorski na prezydenta!

Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,

  W obecnych warunkach na prezydenta RP nadaje sie
  nawet popielniczka ze starego pezetpeerowskiedgo
  dowcipu.

  ,Pierwszy Obywatel Najjasniejszej Rzeczypospoliteej Polskiej' -
  smiechu warte.

   AR

Data: 2010-01-29 17:33:03
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Nie masz racji.
Są to jedyne wybory, w jakich głosujesz na człowieka a nie na partię.
Choccy z tego względu należy uszanować ten ostatni kawałeczek prawdziwej demokracji.

Data: 2010-01-29 11:33:42
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Thu, 28 Jan 2010 17:33:25 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

 A Stan Tyminski ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 17:30:44
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
*.heÂŽsk.* pisze:
On Thu, 28 Jan 2010 17:33:25 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Czy ktoś taki może być dobrym kandydatem na prezydenta Polski?

 A Stan Tyminski ?

Ta sam półka.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,   ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-29 17:38:19
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Fri, 29 Jan 2010 17:30:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  A Stan Tyminski ?
Ta sam półka.

 wiesz co to takiego "maloka" ? wiesz kto byl jej zalozycielem?
 wiesz kto zbudowal w ameryce poludniowej siec tv satelitarnej?
 ponownie miernoty usiluja zrobic z ludzi ktorym nawet niegodni
 czyscic butow cos gorszego od siebie. --

 HeSk

Data: 2010-01-29 17:45:43
Autor: WW
Sikorski na prezydenta!
*.heÂŽsk.* pisze:
[...]

Mnie sie wydaje, że kandydat na stanowisko prezydenta RP powinien czym innym się wykazać, niż budowanie tv sat czy strzelaniem do Rosjan.

Data: 2010-01-29 20:34:52
Autor: *.heÂŽsk.*
Sikorski na prezydenta!
On Fri, 29 Jan 2010 17:45:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Mnie sie wydaje, że kandydat na stanowisko prezydenta RP powinien czym innym się wykazać, niż budowanie tv sat czy strzelaniem do Rosjan.

 "maloka" to 1-wszy w Polsce BBS. Stan do dzis jest znany
 w Am.Pld. jako ktos kto przyblizyl im swiat. Gosciu cos
 chcial zrobic i zrobil. Nie ogladal sie na innych.  Oczywiscie kandydowanie na prezydenta bylo swego rodzaju
 zagrywka z ktorej zrobiono farse. Ale taka byla potrzeba czasow.
 Zauwaz jednak, ze Stan zagrozil Walesie wchodzac do 2-giej tury.
 Sam ten fakt jest interesujacy pod wzgledem psychologii spolecznej.

 --

 HeSk

Data: 2010-01-28 18:01:14
Autor: boukun
Sikorski na prezydenta!

[...]

Jakby dobrze pogrzebał, to by znalazł i u człowieka znikąd... I cóż z tego, że zrezygnował z brytyjskiego obywatelstwa?

boukun

Data: 2010-01-28 21:20:45
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 13:30, the_foe pisze:
[...]

To nie ma żadnego znaczenia dla przeciętnego wyborcy. Dla wielu na zawsze pozostanie "angolem".

Data: 2010-01-29 12:10:41
Autor: cirrus
Sikorski na prezydenta!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjsrit$7lp$2news.onet.pl...
[...]

Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to jest "pochodzenie po żonie", a to damski bokser jak można chodzić po żonie?

--
stevep

Data: 2010-01-29 16:35:04
Autor: Jadrys
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-29 12:10, cirrus pisze:

To nie ma żadnego znaczenia dla przeciętnego wyborcy. Dla wielu na zawsze
pozostanie "angolem".

Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to jest "pochodzenie po żonie", a to damski
bokser jak można chodzić po żonie?

To pytanie nie do mnie. - Ja nie mam pojęcia co to znaczy... Zapytaj się raczej p. "the_foe".

Sikorski na prezydenta!