Sikorski na prezydenta!

Data: 2010-01-28 13:48:35
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:
Wobec rezygnacji Tuska z kandydowania, Sikorski wydaje się mieć
największe szanse na wybór.
Tusk tą decyzją dowiódł, ze nie zależy mu na ciepłej posadce ale chce
zmieniać rzeczywistość i chce mieć do tego instrumenty

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.

Data: 2010-01-28 05:00:31
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 13:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-01-28 12:00, zbig pisze:

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.
He, He. A kto by wygrał miszczu?

Data: 2010-01-28 14:08:56
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 14:00, zbig pisze:

Było już o rezygnacji Donaldu. Wie, że w wyborach prezydenckich znowu by
przegrał. Niech startują i wygrywają ci, którzy nie jadą na pustych
obietnicach.

He, He. A kto by wygrał miszczu?

Pisałem już o kandydatach na prezydenta i co oni sobą prezentują. O
Sikorskim również pisałem. Poszukaj w archiwum grupy.

Data: 2010-01-28 05:39:40
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 14:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-01-28 14:00, zbig pisze:

Pisa em ju o kandydatach na prezydenta i co oni sob prezentuj . O
Sikorskim r wnie pisa em. Poszukaj w archiwum grupy.
Jeszcze mi tak nie odbiło, żeby poszukiwać gdzieś twoich wypocin.
Albo coś napiszesz do rzeczy albo sp....j

Data: 2010-01-28 10:12:26
Autor: zbig
Sikorski na prezydenta!
On 28 Sty, 15:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jeszcze mi tak nie odbiło, żeby poszukiwać gdzieś twoich wypocin.
> Albo coś napiszesz do rzeczy albo sp....j

Głupiś.

Paszoł won ćwoku

Data: 2010-01-28 19:25:52
Autor: u2
Sikorski na prezydenta!
W dniu 2010-01-28 19:12, zbig pisze:

Głupiś.

Paszoł won ćwoku

Piszesz nie po polsku :)

Data: 2010-01-28 19:09:03
Autor: cirrus
Sikorski na prezydenta!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjs17t$cij$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czyli którzy, ci co meldowali wykonanie zadania swojemu bratu?

--
stevep

Sikorski na prezydenta!