Sikorski nie będzie ścigał

Data: 2012-07-04 11:55:45
Autor: Marek Czaplicki
Sikorski nie będzie ścigał
> Prokuratura uznała, że "nie ma interesu społecznego" w tym, żeby to
> ona ścigała sprawców antysemickich wpisów w internecie na temat
> Radosława Sikorskiego. Jej zdaniem minister może ścigać ich autorów
> (ustalono ich) z oskarżenia prywatnego

> Szef MSZ pytany, czy będzie ścigał poszczególnych internautów,
> powiedział "Gazecie": - Nie będę. Nie jestem pieniaczem, ale to, co
> się dzieje w internecie, tak jak kibolstwo będzie miało wpływ na
> wizerunek Polski.
http://wyborcza.pl/1,75478,12065328,Niech_skarzy_szef_MSZ.html#ixzz1ze78vqJO

Panie ministrze może pora przyłączyć się
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/89885,apel-stop-chamstwu-w-sieci.html

Data: 2012-07-04 12:54:46
Autor: Michał Stanisław
Sikorski nie będzie ścigał

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt13v2$g5p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://wyborcza.pl/1,75478,12065328,Niech_skarzy_szef_MSZ.html#ixzz1ze78vqJO

Panie ministrze może pora przyłączyć się

Panie R. Sikorski,

Może lepiej pierwej nauczyć się poprawnie pisać po polsku.
"Przeniczne piwo", piszemy w języku polskim pszeniczne piwo.

Mówią , że pan jesteś Żydem, który mówi poprawnie tylko w jidysz,
czyli łamaną niemczyzną.
No cóz uzyskał pan tylko licencjat, magisterium sobie pan kupił.

Poza tym, czy pan pytał Polaków, moich rodaków, czy chcą się
wyrzec suwerenności na rzecz Niemiec. Tych samych Niemiec ,
którzy w czasie II Wojny Światowej wymordowali sześć milionów
obywateli polski.
Pana filozofia opiera się na filozofii strasznego dziadunia, Bartoszewskiego,
który zataja fakty ze swego bardzo krótkiego pobytu W Auschwitz.

Pan zataja swój roczny pobyt w Rzymie, gdzie mieszkał pan pod jednym
dachem w Domu Polskiego Pielgrzyma z etatowym pracownikiem UB
Tomaszem Turowskim

Ukłony

michał zieleśkiewicz

Data: 2012-07-04 13:32:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski nie będzie ścigał

Użytkownik "Michał Stanisław" <jmdez@op.pl> napisał w wiadomości news:4ff4211b$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Pan zataja swój roczny pobyt w Rzymie, gdzie mieszkał pan pod jednym
dachem w Domu Polskiego Pielgrzyma z etatowym pracownikiem UB

Oby twoja zawiść i nienawiść nie spowodowała twojego zawału lub wylewu. Obie te rzeczy są bardzo niemiłe.
O ile wiem, to Sikorski nie jest współczesnym Nikodemem Dyzmą i rzeczywiście ukończył renomowaną uczelnię angielską!
A jeśli chcesz sprawdzić, czy jest żydem, a nie snuć domysły, zwróć się do niego, by ci kut***asa pokazał!

Data: 2012-07-05 22:59:32
Autor: Michał Stanisław
Sikorski nie będzie ścigał

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff429da$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A jeśli chcesz sprawdzić, czy jest żydem, a nie snuć domysły, zwróć się do niego, by ci kut***asa pokazał!

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"

Radosław Sikorski uzyskał w Okafordzie  tytuł zawodowy Bachelor of Arts
  licencjata.
Dyplom Master of Arts, polski magister kupił sobie, co w Anglii jest powszechbie
stosowane

m.z

Data: 2012-07-05 21:20:04
Autor:
Sikorski nie będzie ścigał
Michał Stanisław <jmdez@op.pl> napisał(a):

[...]

 Dzien dobry, Panie Michale Stanislawie

o Radsiku Sikorskim pisal dokladnie to samo jeden z najrzetelniejszych POLSKICH blogerow, Stary Wiarus.

Link do teksto Wiarusa, o Radsiku:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/search/?q=sikorski&x=0&y=0

Gratuluje Panu ciekawych,rzetelnych historycznych tekstow na blogmedia24. Pozdrawiam.

Cichy *czytacz*.

Data: 2012-07-05 21:21:35
Autor: Observatore
Sorry, zapomnialem sie podpisac moim stalym nickiem: Observatore
Michał Stanisław <jmdez@op.pl> napisał(a): > > Radosław Sikorski uzyskał w Okafordzie  tytuł zawodowy Bachelor of Arts

Data: 2012-07-06 00:34:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Sikorski nie będzie ścigał

Użytkownik "Michał Stanisław" <jmdez@op.pl> napisał w wiadomości news:4ff6005b$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

# Odpowiedź ministra spraw zagranicznych - z upoważnienia prezesa Rady Ministrów - na zapytanie nr 2281 w sprawie formalnego poziomu wykształcenia ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego

Szanowny Panie Marszałku! Z upoważnienia prezesa Rady Ministrów pana Donalda Tuska pragnę udzielić odpowiedzi na zapytanie pana posła Karola Karskiego z dnia 20 sierpnia br. (SPS-024-2281/08) w sprawie formalnego poziomu wykształcenia ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego:
Pragnę uspokoić pana posła, iż Uniwersytet Oxfordzki nadał mi tytuły zarówno bakałarza nauk (odpowiednik polskiego tytułu licencjata), jak i mistrza nauk (tytuł zawodowy magistra) na kierunku: filozofia, nauki polityczne i ekonomia. W załączeniu*) przedkładam do wiadomości kopię dokumentu poświadczającego uzyskanie przeze mnie tytułu magisterskiego. Mam głęboką nadzieję, iż pan poseł doceni wartość studiów na brytyjskiej uczelni w czasach, gdy niektórzy z dzisiejszych polityków, mieniący się niezłomnymi stróżami moralności, robili kariery w studenckich przybudówkach do partii komunistycznej.
Korzystając z okazji, chciałbym złożyć na ręce pana posła Karola Karskiego spóźnione, aczkolwiek szczere gratulacje w związku z przyjęciem z rąk gen. Marka Dukaczewskiego Złotego Krzyża Zasługi.
Łączę wyrazy szacunku
Minister
Radosław Sikorski
Warszawa, dnia 10 września 2008 r. #