Sikorski o Schetynie

Data: 2017-08-06 06:49:19
Autor: Zenek Kapelinder
Sikorski o Schetynie
Bardzo dobra taktyka ze strony PIS. Doprowadzic zeby sami sie pozagryzali. Na dodatek nie oszukuja, ujawniaja prawde.

Data: 2017-08-06 17:38:56
Autor: Lord Donate
Sikorski o Schetynie
PSIKUTAS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Bardzo dobra taktyka ze strony PIS gdzie Sikorski był ministrm.
Doprowadzic zeby sami sie pozagryzali. Na dodatek nie oszukuja, ujawniaja
prawde ze kot to kotka a ja jestem kastrat.

Zamkniesz w końcu Zenuś to swoje ryło ty psycholu? ;-)))

CL

Sikorski o Schetynie