Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Data: 2017-07-29 19:29:19
Autor: Lord Donald
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Radosław Sikorski na antenie niemieckiej telewizji, która niemieckie obozy koncentracyjne nazywa polskimi, znowu potwierdza swoją przynależność do obozu współczesnej Targowicy. Tym razem były marszałek Sejmu i szef MSZ poparł naciski wywierane przez UE na Polaków, domagając się kar dla Polski!

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/sikorski-pokazuje-twarz-zdrajcy,-wspiera-naciski-na-polskeopinie-artykul,20739534072

Data: 2017-07-29 22:46:32
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 2:29:20 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Radosław Sikorski znowu potwierdza swoją przynależność do obozu współczesnej Targowicy.

Sikorski do PiS przeszedł? O_o

Data: 2017-07-30 07:59:41
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Przyjęli go do PiS *znowu*?
PiS może i głupi jest ale nie aż tak ;-)

<ironia> Najlepszego ministra spraw zagranicznych PO musiał ukraść z PiS! ;-) </ironia>

--
A. Filip

Data: 2017-07-30 00:26:57
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 2:59:47 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Sikorski do PiS przeszedł? O_o

Przyjęli go do PiS *znowu*?
PiS może i głupi jest ale nie aż tak ;-)

<ironia> Najlepszego ministra spraw zagranicznych PO musiał ukraść z PiS! ;-) </ironia>

   - Nie chciałem dłużej ponosić odpowiedzialności, także konstytucyjnej, za    działania mojego podwładnego - Antoniego Macierewicza - powiedział Radosław    Sikorski o swoim odejściu z rządu Jarosława Kaczyńskiego.

   - Pod względem wiarygodności Antoni Macierewicz to osoba niebezpieczna dla    państwa i wielokrotnie sygnalizowałem to premierowi - dodał Sikorski.

Data: 2017-07-30 13:19:47
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+59z0znepbf-h7u0@buntownik.pl...
[...]

Najlepszym misnistrem jest San Escobar!

CL

Data: 2017-07-30 07:12:06
Autor: Lord Donate
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, to Kain!
komuch przechrzczony "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:oligld$1gve$2gioia.aioe.org...
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Ale PiS dzielnie się broni i idzie w zaparte. A ceny, rosną,  rosną i obalą komuchów z PiS-u świat...

CL

Data: 2017-07-30 05:01:54
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik Lord Donate napisał:

Ale PiS dzielnie się broni i idzie w zaparte. A ceny, rosną,  rosną i obalą komuchów z PiS-u świat...

CL

Tam masz komuchów zakamuflowanych.
https://youtu.be/Mf5A1y5qYp0?t=27m54s

A tu merkelowa z hollandem:
http://www.ansa.it/webimages/img_457x/2016/8/22/5755bb31843d087f4ee88bd643896efa.jpg

Europejsy w ciągu 30 lat nie dość że wypchnęli stary model UE to jeszcze
z drugiej władzy stali się pierwszą.

Krok następny to multikulti, nu i tu jest problem z Czechami, Słowakami
Węgrami i Polakami, trza ich złamać. Ale spoko, Makrą ten od żydoskiej bankierki już organizuje
hot spoty, teraz dopiero się zacznie transport z afryki do europki:)

Prezydent Francji Macron: utworzymy w Libii hotspoty dla migrantów
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1796278,Prezydent-Francji-Macron-utworzymy-w-Libii-hotspoty-dla-migrantow

No, głupie gojcze, szykować się do przyjmowania!!! Prezydent Gdańska już dawno pobudował lokale z fumflami i jest gotów kaską z budzetu sypnąć.

Data: 2017-07-30 05:47:48
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 9:01:55 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:

[...]

Rozsądnie. Lepiej te obozy robić w Libii niż we Włoszech czy Grecji, jak teraz. Czepiasz się dla samego czepiania się?

Data: 2017-07-30 06:45:15
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Rozsądnie. Lepiej te obozy robić w Libii niż we Włoszech czy Grecji, jak teraz. Czepiasz się dla samego czepiania się?

W jakim państwie z afryki toczy się wojna? Głupcze.

Data: 2017-07-30 06:46:51
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 10:45:17 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Rozsądnie. Lepiej te obozy robić w Libii niż we Włoszech czy Grecji, jak teraz. Czepiasz się dla samego czepiania się?

W jakim państwie z afryki toczy się wojna? Głupcze.

A co to ma do rzeczy? Odpowiesz na pytanie, czy od głupców będziesz wyzywać? Lepiej te obozy robić w Libii niż we Włoszech czy Grecji, jak teraz?

Data: 2017-07-30 07:05:43
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, to Kain!
 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A co to ma do rzeczy?

Kolejna porcja ujawnionych e-maili Hillary Clinton

wyliczono pięć czynników, jakie miały wpłynąć na decyzję Nicolasa Sarkozy'ego dotyczącą francuskich działań zbrojnych w Libii. Miały to być: chęć uzyskania większego dostępu do libijskiej ropy, wzrost wpływów Francji w Afryce Północnej, poprawa pozycji prezydenta w polityce krajowej, chęć potwierdzenia francuskiej siły wojskowej oraz rozwianie obaw dotyczących możliwości Kaddafiego w zakresie pozbawienia Paryża dominującej roli we frankofońskiej części Afryki.

Kolejnym czynnikiem przemawiającym za zbrojnym wsparciem rebeliantów miały być znaczne rezerwy złota i srebra (po ok. 143 ton) zgromadzone przez płka Kaddafiego. Z wiadomości z 2 kwietnia wynika, że Francuzi mieli obawiać się ustanowienia panafrykańskiej waluty w oparciu o libijskiego dinara, co w konsekwencji mogłoby podważyć rolę franka

Makrą dzielnie walczy z problemami które sam stworzył, a później się
dziwią że ich libijczycy ciężarówkami rozjeżdżają:)

Data: 2017-07-30 07:08:34
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:05:45 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

Makrą dzielnie walczy z problemami które sam stworzył, a później się
dziwią że ich libijczycy ciężarówkami rozjeżdżają:)

Sarcozy to Macron? Kaczyński to Tusk? Dobrze się czujesz?

Data: 2017-07-30 16:34:36
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:
Makrą dzielnie walczy z problemami które sam stworzył, a później się
dziwią że ich libijczycy ciężarówkami rozjeżdżają:)
Sarcozy to Macron?

pierwszy to żydek, drugi wysługuję się dla żydka, jeden ch*j piździak tak jak ty:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-30 07:16:19
Autor: japanizer
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, to Kain!
On Sunday, July 30, 2017 at 11:05:45 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> A co to ma do rzeczy?

No i to jest najlepsze:
[...]

We Francji franka nie ma od 1999 roku. Kadaffi został zabity w 2011.

Ale pisiory jak ty dalej wciągają każdą bzdurę.

Data: 2017-07-30 07:36:20
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, to Kain!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

We Francji franka nie ma od 1999 roku. Kadaffi został zabity w 2011.

Ale pisiory jak ty dalej wciągają każdą bzdurę.

.... franka jako najważniejszej waluty państw frankofońskich.

Nie ma tam nic o franku jako walucie francji piździaku. https://pl.wikipedia.org/wiki/Frank_CFA

Data: 2017-07-30 07:45:52
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:36:21 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

> We Francji franka nie ma od 1999 roku. Kadaffi został zabity w 2011.

... franka jako najważniejszej waluty państw frankofońskich.

ctrl+f -> Libia: phrase not found

Frank CFA jest walutą obiegową w następujących państwach:

Frank CFA

     Benin,
     Burkina Faso,
     Czad,
     Gabon,
     Gwinea Bissau,
     Gwinea Równikowa,
     Kamerun,
     Kongo,
     Mali,
     Niger,
     Republika Środkowoafrykańska,
     Senegal,
     Togo,
     Wybrzeże Kości Słoniowej.

I zakładając nawet, że Libia by przekonała Kongo, Togo i Burkina Faso aby porzuciły swojego franka na rzecz dinara - w jaki sposób zagrażałoby to interesom Francji?

Data: 2017-07-30 07:42:22
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, to Kain!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ale pisiory jak ty dalej wciągają każdą bzdurę.

Za to oświecone pajdaki myślą że dolar jest wyłącznie walutą USA.

http://i1.memy.pl/obrazki/0554377118_jak_to_1_nie_jest.jpg

Data: 2017-07-30 07:49:53
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:42:23 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Ale pisiory jak ty dalej wciągają każdą bzdurę..

Za to oświecone pajdaki myślą że dolar jest wyłącznie walutą USA.

Za to u2 i Męczywór myślą, że jak Namibia porzuci dolara, to USA wjadą i zrobią rozpierduchę.

Data: 2017-07-30 08:24:01
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
> [...]

Za to u2 i Męczywór myślą, że jak Namibia porzuci dolara, to USA wjadą i zrobią rozpierduchę.

To tylko 1 z 5 powodów bąbelku.

Inne źródła wskazują na chęć eliminacji wplywu chińczyków z libii.

Data: 2017-07-30 15:53:11
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 15:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

te piździak zrobiłeś niekończącą się wojnę w Libii, a teraz chcesz zakładać tam hot-spoty, widać, że kretyn z ciebie piździak jak makaron:)

Data: 2017-07-30 06:56:32
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 10:53:22 PM UTC+9, u2 wrote:

> te piździak zrobiłeś niekończącą się wojnę w Libii, a teraz chcesz zakładać tam hot-spoty, widać, że kretyn z ciebie piździak jak makaron:)

O, grupowy kretyn u2 się odezwał

Data: 2017-07-30 15:57:55
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 15:56, japanizer@japanizer.org pisze:
te piździak zrobiłeś niekończącą się wojnę w Libii, a teraz chcesz
zakładać tam hot-spoty, widać, że kretyn z ciebie piździak jak makaron:)
O, grupowy kretyn u2 się odezwał

miano kretyna tobie piździak pozostawiam:)

Data: 2017-07-30 14:59:57
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 14:47, japanizer@japanizer.org pisze:
Rozsądnie. Lepiej te obozy robić w Libii niż we Włoszech czy Grecji, jak teraz. Czepiasz się dla samego czepiania się?

ty jednak piździak, w jewropie już są dwa miliony świeżych nielegalnych imigrantów i hot-spoty ani malowanie kredkami na chodnikach nic nie pomoże w zastopowaniu tej fali:)

Data: 2017-07-30 06:05:09
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 10:00:02 PM UTC+9, u2 wrote:

> [...]

ty jednak piździak, w jewropie już są dwa miliony świeżych nielegalnych imigrantów i hot-spoty ani malowanie kredkami na chodnikach nic nie pomoże w zastopowaniu tej fali:)

Czyli twoim zdaniem lepiej nic nie robić, otworzyć granice, przyjmować z otwartymi rękami. Mocno, komuchu!

Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę