Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Data: 2017-07-29 22:46:32
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 2:29:20 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę

Radosław Sikorski znowu potwierdza swoją przynależność do obozu współczesnej Targowicy.

Sikorski do PiS przeszedł? O_o

Data: 2017-07-30 07:59:41
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Przyjęli go do PiS *znowu*?
PiS może i głupi jest ale nie aż tak ;-)

<ironia> Najlepszego ministra spraw zagranicznych PO musiał ukraść z PiS! ;-) </ironia>

--
A. Filip

Data: 2017-07-30 00:26:57
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 2:59:47 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Sikorski do PiS przeszedł? O_o

Przyjęli go do PiS *znowu*?
PiS może i głupi jest ale nie aż tak ;-)

<ironia> Najlepszego ministra spraw zagranicznych PO musiał ukraść z PiS! ;-) </ironia>

   - Nie chciałem dłużej ponosić odpowiedzialności, także konstytucyjnej, za    działania mojego podwładnego - Antoniego Macierewicza - powiedział Radosław    Sikorski o swoim odejściu z rządu Jarosława Kaczyńskiego.

   - Pod względem wiarygodności Antoni Macierewicz to osoba niebezpieczna dla    państwa i wielokrotnie sygnalizowałem to premierowi - dodał Sikorski.

Data: 2017-07-30 13:19:47
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+59z0znepbf-h7u0@buntownik.pl...
[...]

Najlepszym misnistrem jest San Escobar!

CL

Sikorski pokazuje twarz zdrajcy, wspiera naciski na Polskę