Sikorski przyjął watunki Łukaszenki

Data: 2010-02-25 17:21:36
Autor: abc
Sikorski przyjął watunki Łukaszenki
Data: 2010-02-25 17:23:37
Autor: u2
Sikorski przyjħ³ watunki £ukaszenki
W dniu 2010-02-25 17:21, abc pisze:
Sikorski przyjħ³ warunki stawiane przez £ukaszenkê:
http://wiadomosci.onet.pl/2133573,12,lukaszenko_przyjal_warunki_stawiane_przez_sikorskiego,item.html

Dupoliz, wypełni wszelkie rozkazy mu stawiane.

Data: 2010-02-25 20:38:52
Autor: MH
Sikorski przyjął watunki Łukaszenki
Sikorski przyjął warunki stawiane przez Łukaszenkę:

http://wiadomosci.onet.pl/2133573,12,lukaszenko_przyjal_warunki_stawiane_przez_sikorskiego,item.html

"Według informacji "Gazety Wyborczej" Sikorski miał przedstawić Łukaszence dwie
propozycje: pełnej legalizacji obu związków Polaków na Białorusi,
prześladowanego przez reżim Łukaszenki Związku Andżeliki Borys, popieranej przez
białoruskie władze organizacji polonijnej o tej samej nazwie ze Stanisławem
Siemaszką oraz podziału majątku związków pół na pół."

Ahaaa !!! , no więc problem zostanie załatwiony dogadaniem się co do majątku ...
Ani qrva jednego słowa o statucie 2-ch "związków" i ich programie. Tymczasem
pani Borys przesrała wybory , majątek i robi wielkie mecyje na cały kontynent.

Łukaszenka powinien z całą stanowczością bronić większościowego głosu
Białorusinów polskiego pochodzenia . A jeżeli Pani Borys kwestionuje
demokratyczny wynik wyborów , to należy jej działania uznać za pieniactwo i
wyciągnąć w stosunku do niej konsekwencje prawne.

Niee , nie Łukaszenka i "2-gi" związek ZPB winien udawadniać swoją niewinność.
Jeżeli Pani Borys ma zastrzeżenia , proszę je wykazać i udowodnić..

A głupki z PiS'u i PO nie powinny się do tego mieszać , dopuki nie mają
klarownych dowodów. I jeszcze robią zadymę w równie durnowatym i skorumpowanym PE.

MH

Data: 2010-02-25 22:00:16
Autor: u2
W dniu 2010-02-25 20:38, MH pisze:

[...]

Przecież on dba o milion Polaków na Białorusi. Tak twierdził dzisiaj w
TVP. Radek S. również się uśmiechał :]

[...]

Zawsze mi się nie podoba pozbawianie obywateli ich praw.

Data: 2010-02-26 01:05:07
Autor: MH
> [...]

skorumpowanym PE.

Zawsze mi się nie podoba pozbawianie obywateli ich praw.

Jeżeli ktoś jest glupkiem (nie do Ciebie) , to cóż na to można poradzić ?!
Olewma kresowo/awowe pindilenie , proponuję :

http://www.youtube.com/watch?v=16KoUgNjJTw

MH

Data: 2010-02-26 11:47:20
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm68o3$4jq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Sikorski przyjął warunki stawiane przez Łukaszenkę:
http://wiadomosci.onet.pl/2133573,12,lukaszenko_przyjal_warunki_stawiane_p
rzez_sikorskiego,item.html

Chyba odwrotnie, ale jak to będą nie wystarczajace warunki prezydent LK wypowie wojnę Białorusi. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-26 13:04:35
Autor: abc
Sikorski przyjął watunki Łukaszenki
Chyba odwrotnie,

To rzecz względna.

Data: 2010-02-26 13:16:17
Autor: -heÂŽsk-
Sikorski przyj±ł watunki Łukaszenki
On Thu, 25 Feb 2010 17:21:36 +0100, "abc" <abc@wp.pl> wrote:

Sikorski przyj±ł warunki stawiane przez Łukaszenkę:

 [...]

 Nie jest wazne kto przyjal czyje warunki, wazniejsza sprawa jest,  ze doszlo do spotkania PREZYDENTA Bialorusi z naszym SZEFEM MSZ.  Co z tego wyniknie? Moim zdaniem nic, Lukaszenka ma w 4 literach
 pobrzekiwanie szabelka przez kancelarie prezydenta RP, ktory tez  byl na imprezie wyswiecenia prezia Ukrainy.Jako prezydent nie  spotkal sie z zadnym innym prezydentem. Snul sie samotnie po
 korytarzach. Na uwage natomiast zasluguje zaproszenie Millera.
 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Sikorski przyjął watunki Łukaszenki