Sikorski rêce precz od Bia³orusi

Data: 2010-12-16 20:00:29
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi
Ot talmudysta. Nikogo nie inetresuje twoje prywatne s³owo i nie wciskaj ciemnoty, ¿e wypowiadasz siê w imieniu wszystkich...

Interesy syjonistyczne Polakom nie po drodze...

boukun

Data: 2010-12-16 19:09:42
Autor: obserwator
Sikorski rêce precz od Bia³orusi
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Ot talmudysta. Nikogo nie inetresuje twoje prywatne s³owo i nie wciskaj ciemnoty, ¿e wypowiadasz siê w imieniu wszystkich...

Interesy syjonistyczne Polakom nie po drodze...

syjonistyczne? prokremlowskie, boukun, prokremlowskie. Nie rob wody ludziom z
mozgu. Cienki bolek jestes.

Data: 2010-12-16 20:10:01
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedo5m$1us$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie o¶mieszaj siê pó³mózgu...

boukun

Data: 2010-12-16 19:28:03
Autor: obserwator
Sikorski rêce precz od Bia³orusi
 zacytuje kolejny raz Suworowa o takich jak boukun;

* W Rosji jest ustawa o bezpieczeñstwie informacyjnym - czyli zag³uszaniu
informacji niebezpiecznych dla Putina, dla re¿imu. Oni od razu zrozumieli, jak
niebezpieczny dla nich mo¿e byæ Internet ale nie potrafi± go na razie
kontrolowaæ. My¶l± oczywi¶cie jak to robiæ - na razie wprowadzaj±
prowokatorów, jak za starych radzieckich czasów. S± zatrudnieni ludzie, którzy
zajmuj± siê zawodowo pisaniem ró¿nych ¶wiñstw w Internecie, nie tylko o mnie.
Miêdzy innymi dlatego nie ma sensu dyskutowaæ z pomówieniami w Internecie -
temu cz³owiekowi za to p³ac±, a z drugiej strony nie da siê w sieci nic nikomu
udowodniæ.*

*Internet s³u¿y mi nie do spierania siê z wrogami ale do dyskusji z
przyjació³mi, zwolennikami, czytelnikami - pod warunkiem, ¿e ja wiem, i¿
osoba, z któr± rozmawiam to nie jest pracownik s³u¿b. Wbrew pozorom ³atwo to poznaæ po argumentach. Czytelnik mówi: "Nie masz racji, to wygl±da inaczej" i razem szukamy prawdy.
 Sprzedawczyk, wróg mówi: "Jeste¶ alkoholikiem"

(boukun ubliza kazdej osobie ktora kwestionuje jego propagandowe prosowieckie
teksty)

 Suworow dalej pisze tak:

* No w³a¶nie - a widzi Pan, oni pisz±, ¿e jestem chorym psychicznie
alkoholikiem. No i niech pisz±, co mi tam. Z tym, ¿e z takimi nie ma dyskusji,
oni nie dyskutuj± - oni pisz± pomówienia.* calosc tutaj o takich jak boukun:

http://www.pcworld.pl/news/101831/Wiktor.Suworow.Prawdziwy.szpieg.nie.uzywa.gadzetow.Szpieg.uzywa.tylko.mozgu.html

Data: 2010-12-16 20:42:14
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedp83$61k$1inews.gazeta.pl...

zacytuje kolejny raz Suworowa o takich jak boukun;

* W Rosji jest ustawa o bezpieczeñstwie informacyjnym - czyli zag³uszaniu
informacji niebezpiecznych dla Putina, dla re¿imu.

O g³upek, patrzcie g³upek!

Pilnuj swojego re¿imu, co ciê Rosja obchodzi...

Swoj± drog±, dlaczego bronisz Sikorskiego? Czy dlatego, ¿e jest emisariuszem PiSu na PO? Niby w PO, a po jednej linii idzie z talmudyst± Kaczyñskim..., jak dwa bratanki...

boukun

Data: 2010-12-16 19:54:07
Autor: obserwator
> [...]

Swoj± drog±, dlaczego bronisz Sikorskiego? Czy dlatego, ¿e jest emisariuszem PiSu na PO? Niby w PO, a po jednej linii idzie z talmudyst± Kaczyñskim..., jak dwa bratanki...

mylisz sie prowokatorze, wcale nie bronie Sikorskiego, tylko chce pokazac kim
jestes i jaka prowadzisz tu prosowiecka propagande. Zamiesilem przed chwila tekst czlowieka ktory dokladnie tlumaczy jaka polityke
prorosyjska prowadzi w tej chwili rzad Tuska w ktorym Sikorski jest na stanowisku ministra spraw zagranicznych.

Juz ci ciezko myslacy prowokatorze tlumaczylem, ze Michnik ma zydowskie
korzenie, ale jego gazeta jest centrala propagandy prosowieckiej, a nie
syjonistycznej.

Data: 2010-12-16 20:59:38
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedqov$bmb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mylisz sie prowokatorze, wcale nie bronie Sikorskiego, tylko chce pokazac kim
jestes i jaka prowadzisz tu prosowiecka propagande.

G³upolu, jak mam ciê inaczej nazwaæ, skoro wciskasz tu jakie¶ chore kawa³ki. Z mojej strony w±tek nie dotyczy³ Rosji, a Bia³orusi, a ty jak ten Kaczyñski, wyje¿d¿asz ni z gruszki ni z pietruszki o Rosji. Taki typowy talmudysta i zag³uszcz.

[...]

T³umaczyæ to ty sobie mo¿esz swoje chore kawa³ki menelom pod sklepem, albo dzieciom w domu, ja idiotów nie potrzebujê s³uchaæ. Michnik taki sam syjonista jak Kaczyñski..., ten sam sort...

boukun

Data: 2010-12-16 20:07:09
Autor: obserwator
Sikorski rêce precz od Bia³orusi
boukun: (...)

zwazaj bydalaku na slowa, bo ja nie jestem Suworow i moge ci narobic problemow.

Data: 2010-12-16 21:38:36
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedrhd$erc$1inews.gazeta.pl...
boukun:

(...)

zwazaj bydalaku na slowa, bo ja nie jestem Suworow i moge ci narobic problemow.

Zapêdzasz siê kole¶ i to ju¿ drugi raz mi grozisz. Swoich s³ów chamie nie wa¿ysz, a potem jeszcze siê obruszasz.
Poszed³ ty biednemu na ³opatê...

boukun

Data: 2010-12-16 21:01:18
Autor: obserwator
[...]

nie jestem prowokatorze i dezinformatorze twoim kolegom. Chcesz koniecznie
miec wznowienie sprawy w sadzie tym razem za ublizanie ludziom na grupach, to
moge ci w tym pomoc.

jeszcze raz mi ublizysz, to zostaniesz wyprowadzony z sieci za te osle uszy.

Data: 2010-12-16 22:07:35
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedumt$rag$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty jeste¶ naprawdê jaki¶ g³upi, a mo¿e by¶ siê przedstawi³ odwa¿niaczku? Czy mo¿e w s±dzie siê przedstawisz? Nie jestem dla ciebie cienkim bolkiem i prowokatorem i dezinformatorem ³ajzo...

Nie jestem z pierwszej ³apanki...

boukun

Data: 2010-12-16 21:16:15
Autor: obserwator
[...]

w archiwum jest tyle twoich tekstow z wyzwiskami, ze mozesz beknac niezle.

Wiec grzecznie prosze, spierdalaj.

Data: 2010-12-16 22:20:18
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iedviv$1a2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teraz piszesz jak Tzva, taki m±cik... Wszystko mo¿liwe... Archiwa, to ty se w dupê wsad¼.. Ty chory jeste¶ cz³owiek...

Piszesz co¶ w ogóle, czy tylko mn± siê teraz zajmujesz?

boukun

Data: 2010-12-16 21:30:15
Autor: obserwator
Sikorski rêce precz od Bia³orusi
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Teraz piszesz jak Tzva, taki m±cik... Wszystko mo¿liwe... Archiwa, to ty se w dupê wsad¼.. Ty chory jeste¶ cz³owiek...

gowno pisze jak Tzva oszczerco i intrygancie. Kto ma troche oleju w gowie i
sledzi to co piszesz, nie ma zadnych watpliwosci kim jestes.

Piszesz co¶ w ogóle, czy tylko mn± siê teraz zajmujesz?

ja sie dopiero toba moge zajac, jak nie znikniesz.

Won do garow, sowiecki padalcu.

Data: 2010-12-16 22:47:39
Autor: boukun
Sikorski rêce precz od Bia³orusi

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iee0d6$4ab$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, teraz to jak g³upi Piotru¶, swoje wady chce komu¶ innemu przypisaæ.

Piszesz co¶ w ogóle, czy tylko mn± siê teraz zajmujesz?

ja sie dopiero toba moge zajac, jak nie znikniesz.

Won do garow, sowiecki padalcu.

Spierdalaj t³umoku!

boukun

Data: 2010-12-16 22:10:25