Sikorski sadzi byki na Twitterze

Data: 2010-03-03 13:00:01
Autor: awe
Sikorski sadzi byki na Twitterze
Data: 2010-03-03 19:49:15
Autor: awe
Sikorski sadzi byki na Twitterze

Użytkownik "Jamal Scott" <jscott@middle.town.org> napisał w wiadomości news:hmlool$i8f$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmlilk$vde$1news.onet.pl...
http://www.dziennik.pl/polityka/article561346/Sikorski_sadzi_byki_na_Twitterze.html

kolejna głupawa sensacja?
Każdy się może pomylić.

Kiedy waluta EUR w Polsce i godne zarobki dla Polaków?
Kiedy koniec wyzysku w PLN?
Kiedy uczciwie pracujący obywatel przestanie dopłacać do tego że może wychować dzieci i mieć normalne życie, normalną rodzinę?
Jak do tej pory za byle co wypłacane w PLN za uczciwą pracę przeciętna rodzina nie jest w stanie się utrzymać i wielu ludzi musi się zadłużać.
Aby Rzydom żyło się lepiej.
-- -- -- -- -- -
dzieki temu ze nie wprowadzono euro - Polska lagodnie przeszla kryzys i 2,2 % procent ze wzrostu gospodarczego przypadka na eksport Polski. To kolejny dowod na to ze nie mozna ufac Tuskowi i jego PObandzie, a dziekowac trzeba madrym i szlachetnym braciom Kaczynskim i ich partii politycznej PiS
awe

Data: 2010-03-03 11:27:27
Autor: Mariusz Merta
On 3 Mar, 18:49, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jamal Scott" <jsc...@middle.town.org> napisał w wiadomościnews:hmlool$i8f$1speranza.aioe.org...> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Jak do tej pory za byle co wypłacane w PLN za uczciwą pracę przeciętna
> rodzina nie jest w stanie się utrzymać i wielu ludzi musi się zadłużać.

-- -- -- -- -- -
[...]

panie kolego szkoda gadki na kruczka...
obawiam się że jak w przyszłym roku niektóre państwa
zaczną wracać do własnej waluty to kruczek
wywinie chyba orła aż mu dwa gile z nosa wyjdą
ale wtedy pewnie będzie najebany jak szpak za kilka euro :-))))
to przypadek nieuleczalny...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-03 23:03:13
Autor: awe

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:953c8d49-3634-4d09-a864-ba88d5c2b305d27g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> Jak do tej pory za byle co wypłacane w PLN za uczciwą pracę przeciętna
> rodzina nie jest w stanie się utrzymać i wielu ludzi musi się zadłużać.

-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -
ale ja nie inwestuje czasu w tego glaba, robie to z nudow..
biedny chuj i tyle

awe

Data: 2010-03-04 00:58:45
Autor: Mariusz Merta
On 3 Mar, 22:03, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:953c8d49-3634-4d09-a864-ba88d5c2b305d27g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Mariusz Merta
-- -- -- -- -
ale ja nie inwestuje czasu w tego glaba, robie to z nudow..

bardzo proszę nie zniżać się do poziomu palikota
bo jeszcze zaproszą pana do władz po...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-03 23:02:24
Autor: awe

Użytkownik "Jamal Scott" <jscott@middle.town.org> napisał w wiadomości news:hmmaug$lim$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmmamc$3ke$1news.onet.pl...
dzieki temu ze nie wprowadzono euro - Polska lagodnie przeszla kryzys

GÓWNO RZYDOWSKIE PRAWDA!
LUDZIE SĄ BARDZIEJ ZADŁUŻENI!
JEST CORAZ TRUDNIEJ PRZEŻYĆ!
CHCIELIŚCIE WOJNY - JEST WOJNA!