Sikorski straszy "krwawą łaźnią" na konwencji PO

Data: 2013-07-05 17:45:33
Autor: u2
Sikorski straszy "krwawą łaźnią" na konwencji PO
Opublikowano 30 cze 2013

Przemówienie wiceprzewodniczącego Platformy Obywatelskiej Radosława Sikorskiego na Konwencji Krajowej Platformy Obywatelskiej RP w Chorzowie - 29 czerwca 2013

http://www.youtube.com/watch?&v=ICbasm-ifD8
--
Ja mu na to, że w Niemczech też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim krzyżem jeszcze
mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się

boukun

Data: 2013-07-05 20:05:03
Autor: Proletariusz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51d6ea1c$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
Opublikowano 30 cze 2013

Przemówienie wiceprzewodniczącego Platformy Obywatelskiej Radosława Sikorskiego na Konwencji Krajowej Platformy Obywatelskiej RP w Chorzowie - 29 czerwca 2013

Cieszcie się bracia z PiS. Nadejszła wasza godzina! Godzina zwyciestwa i chwały!

MW

Sikorski straszy "krwawą łaźnią" na konwencji PO