Sikorski ucieka przed kibicami!!!!!!!(Obejrzyj koniecznie)

Data: 2011-12-14 18:59:17
Autor: Biały.Murzyn.PL
Sikorski ucieka przed kibicami!!!!!!!(Obejrzyj koniecznie)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jcaneq$r1g$1mx1.internetia.pl...
Zdrajcy narodu w Białymstoku!! POLECAM FILM NA MOIM KANALE "NIE ZABIJAJCIE NAS" W WERSJI HD, O RZĄDACH PO ORAZ INWAZJI ROSJI NA GRUZJĘ. TAKIE ZDJĘCIA NIE BYŁY NIGDZIE OPUBLIKOWANE!!

http://www.youtube.com/watch?v=Qt1IsRtC0o0&feature=email

boukun

A ja widziałem film jak żyd z murzynem uratowali swiat przed kosmitami.

Sikorski ucieka przed kibicami!!!!!!!(Obejrzyj koniecznie)