Sikorski zawital do psychiatry. Juz PO nim?

Data: 2014-08-05 10:02:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Sikorski zawital do psychiatry. Juz PO nim?
Data: 2014-08-05 19:47:26
Autor: rewers
Sikorski zawital do psychiatry. Juz PO nim?
W dniu 05.08.2014 o 19:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.fakt.pl/polityka/radoslaw-sikorski-u-psychiatry-pytany-byl-o-podsluchy-,artykuly,479243.html

U psychiatry? Dopiero teraz?

Data: 2014-08-05 20:13:22
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 19:47:

W dniu 05.08.2014 o 19:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.fakt.pl/polityka/radoslaw-sikorski-u-psychiatry-pytany-byl-o-
podsluchy-,artykuly,479243.html

U psychiatry? Dopiero teraz?

Trudna rada. Będą musieli egzorcyzmowac całą przychodnię. Palma u polityków jest bowiem zaraźliwa. Wystarczy zobaczyć jak ześwirował Kurski po powrocie do macierzy. :-D
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-08-06 04:29:46
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 19:47 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

W dniu 05.08.2014 o 19:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.fakt.pl/polityka/radoslaw-sikorski-u-psychiatry-pytany-byl-o-podsluchy-,artykuly,479243.html

U psychiatry? Dopiero teraz?

A ty już od dawna?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-06 18:47:24
Autor: rewers
W dniu 06.08.2014 o 04:29, stevep pisze:
[...]

:) Kochasz go, prawda!?

Data: 2014-08-07 04:34:45
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 18:47 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

[...]

Eeee tam zaraz,kretynów co najwyżej toleruje.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-08 19:29:46
Autor: rewers
W dniu 07.08.2014 o 04:34, stevep pisze:
[...]

To jest zrozumiałe. Musisz jednak czasem popatrzeć w lustro

Data: 2014-08-09 04:51:33
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 19:29 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

[...]

Prześlij mi łaskawie obraz swego wrednego pyska w lustrze to na niego  spojrzę.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-09 13:28:50
Autor: rewers
W dniu 09.08.2014 o 04:51, stevep pisze:
[...]

Długo nad tym myślałeś? Przyjąłeś bez dowodu, że mój pysk jest wredny. Jesteś jednak kretynem.

Data: 2014-08-11 04:10:02
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 13:28 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

[...]

Genialnie to wywiodłeś kretynku, to po lewatywie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-05 23:42:21
Autor: Aleksander
Sikorski zawital do psychiatry. Glupek.
Panie Sikorski
Jest Pan na stanowisku nie byle jakim, a takie dyrdymaly opowiadasz Pan jak jaki maly Jasio z podwórka. Troche godnosci jak juz nie dla siebie , to chociaz dla stanowiska, jakie pan ma.
Wstyd, niby powazny minister, a prywatne glupoty opowiada.  Niskie i zenujace, to ma byc minister? Tacy sa u wladzy?
Stracilem dobre zdanie o Panu. Totalny brak jakiejkolwiek klasy .
Alx

Data: 2014-08-11 21:31:51
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:53e14d6f$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Weź się pochlastaj panie "poważny".

MW

Data: 2014-08-06 01:43:05
Autor: brat_olin
mcmlxx...@gmail.com wrote:

http://www.fakt.pl/polityka/radoslaw-sikorski-u-psychiatry-pytany-byl-o-podsluchy-,artykuly,479243.html

Zapis video z tej wizyty:
https://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU

--
Smart questions to stupid answers

Sikorski zawital do psychiatry. Juz PO nim?