Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!

Data: 2010-04-20 14:38:26
Autor: Neko
Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!
Tak mnie jeszcze w szkole podstawowej uczyli, a przeciez
nie byly to lata '60-te...

Data: 2010-04-20 06:34:10
Autor: zbig
On 20 Kwi, 14:38, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Tak mnie jeszcze w szkole podstawowej uczyli, a przeciez
nie byly to lata '60-te...

A nie zginął?

Data: 2010-04-20 12:24:24
Autor: Antenka
On 20 Kwi, 15:34, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 20 Kwi, 14:38, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:

> Tak mnie jeszcze w szkole podstawowej uczyli, a przeciez
> nie byly to lata '60-te...

A nie zginął?

Został ukatrupiony przez angoli i ruskich razem wziętych

Antenka

Data: 2010-04-20 21:29:54
Autor: u2
W dniu 2010-04-20 21:24, Antenka pisze:

Tak mnie jeszcze w szkole podstawowej uczyli, a przeciez
nie byly to lata '60-te...

A nie zginął?

Został ukatrupiony przez angoli i ruskich razem wziętych

O jankesach zapomniałaś ? Im wszystkim była wygodna ta śmierć. Polskę
dawno sprzedali na konferencji w Teheranie.

Data: 2010-04-20 15:44:27
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6ee1bed2-dae0-448d-bf81-334060bceaa8l24g2000vbn.googlegroups.com...
On 20 Kwi, 14:38, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Tak mnie jeszcze w szkole podstawowej uczyli, a przeciez
nie byly to lata '60-te...

A nie zginął?

Nie ... został ZAMORDOWANY.

Tomy M.

Data: 2010-04-20 15:48:41
Autor: Ajgor
Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bcdafbb$0$2585$65785112news.neostrada.pl...

A nie zginął?

Nie ... został ZAMORDOWANY.

Noo. W filmie General to pokazali. A w samolocie lecieli wynajeci aktorzy. A moze kosmici? Wy na prawde wierzycie w ta propagande kapitalistyczno koscielna?

Data: 2010-04-20 15:49:06
Autor: PaPi
Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!
A nie zginął?

Nie ... został ZAMORDOWANY.

Yhy. Dowody takie same jak na morderstwo tego Rosjanina, ktory filmowal ?

Data: 2010-04-20 15:47:52
Autor: Ajgor
Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!
Użytkownik "zbig" napisał w wiadomości news:6ee1bed2-dae0-448d-bf81-

No pewnie ze nie. Przeciez bral udzial w prawyborach.

Sikorski zginal w wypadku lotniczym !!!