Siła Coriolisa.

Data: 2014-07-08 03:43:30
Autor: stevep
Siła Coriolisa.
W dniu .07.2014 o 15:04 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

  To siła powodowana przez obracanie się Ziemi, stąd należy zwracać  uwagę na krzesła, na których się siada. Bezwładność tego na czym się  siada eliminuje wpływ siły Coriolisa.

Zbadaj kretynie wpływ siły Coriolisa na twoje umysłowe odchylenie od normy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-08 05:42:23
Autor: Michał
Siła Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 03:43, stevep pisze:
[...]

  Nie chodzi o umysłowość, co najwyżej o układ nerwowy, ale na to nie wpadłeś a mnie ubliżasz.

Data: 2014-07-09 04:26:01
Autor: stevep
Siła Coriolisa.
W dniu .07.2014 o 05:42 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

[...]