Siłą i godnościa osobistą

Data: 2011-08-20 06:39:45
Autor: Hans Kloss
Siłą i godnościa osobistą
... przeciwstawił się dziś Jarosław Kaczyński znanemu chamowi i
matołowi, tak oto kwitując jego bezczelną propozycje "debat":
"Okazja do debaty była wczoraj. Jak wykorzystana, wszyscy widzieli.
Ale dobrze, my chcemy pójść rządowi na rękę. Powstaje Ośrodek
Programowy PIS. Chętnie będziemy tam zapraszać ministrów tego rządu,
aby zdali sprawę ze swoich działań. Jeśli będzie trzeba, zaprosimy
także premiera Tuska. (...)
A wracając do odwagi, o której teraz mówi Donald Tusk.
Panie premierze, prawdziwą odwagą jest teraz spojrzeć w oczy matce,
która żeby wysłać dziecko do szkoły, musi iść do banku po kredyt. Czy
ma Pan tę odwagę?"
I niech mi tu nikt nie pieprzy że kaczor skłamał- sam mam dwóję dzieci
w wieku szkolnym więc wiem ile trzeba zapłacić za same tylko
podręczniki.
J-23

Data: 2011-08-20 15:47:19
Autor: u2
Siłą i godnościa osobistą
W dniu 2011-08-20 15:39, Hans Kloss pisze:
I niech mi tu nikt nie pieprzy że kaczor skłamał- sam mam dwóję dzieci
w wieku szkolnym więc wiem ile trzeba zapłacić za same tylko
podręczniki.

Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

Co prawda paliwa maja staniec o 5 groszy kiedy cena podskoczyla 1 zl :)

Data: 2011-08-20 18:10:46
Autor: pluton
Siłą i godnościa osobistą
Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Nullification

Data: 2011-08-21 01:39:18
Autor: stevep
Siłą i godnościa osobistą
Dnia 20-08-2011 o 18:10:46 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Przecież to kacap.
--
stevep

Data: 2011-08-20 21:43:48
Autor: HaMMeR
Siłą i godnościa osobistą
On 21 Sie, 01:39, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 20-08-2011 o 18:10:46 pluton <zielonadu...@gazeta.pl> napisał(a):

> ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Przecież to kacap.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie odwracaj kota ogonem! Wprawdzie ty nie jestes kacapem, ale jestes
ich pacholkiem
sciero...

Data: 2011-08-21 13:01:23
Autor: stevep
Siłą i godnościa osobistą
Dnia 21-08-2011 o 06:43:48 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie odwracaj kota ogonem! Wprawdzie ty nie jestes kacapem, ale jestes
Ale tego, że jesteś kretynem nie muszę odwracać.

--
stevep

Data: 2011-08-20 18:07:11
Autor: pluton
Siłą i godnościa osobistą
 Powstaje Ośrodek Programowy PIS.

miesiac przed wyborami.

Chętnie będziemy tam zapraszać ministrów tego rządu,
aby zdali sprawę ze swoich działań.

Ministrowie na pewno uznaja za priorytet zapierdalanie do
Osrodka Programowego PIS i zdawanie spraw ze swoich dzialan.

Nullification

Data: 2011-08-20 19:51:38
Autor: Leprechaun
Siłą i godnościa osobistą

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:124fda8a-3117-4f22-aa63-c98ff566e30cv7g2000vbk.googlegroups.com...
... przeciwstawił się dziś Jarosław Kaczyński znanemu chamowi i
matołowi, tak oto kwitując jego bezczelną propozycje "debat":

Hihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi! Jarek po prostu dał nogę bo nie ma nic do powiedzenia! To MATOŁ. Taki sam jak ty.

BomBel

Data: 2011-08-21 01:38:41
Autor: stevep
Siłą i godnościa osobistą
Dnia 20-08-2011 o 15:39:45 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Zaprezentowałeś daleko posunięty debilizm.

--
stevep

Siłą i godnościa osobistą