Siłą i godnościa osobistą

Data: 2011-08-20 15:47:19
Autor: u2
Siłą i godnościa osobistą
W dniu 2011-08-20 15:39, Hans Kloss pisze:
I niech mi tu nikt nie pieprzy że kaczor skłamał- sam mam dwóję dzieci
w wieku szkolnym więc wiem ile trzeba zapłacić za same tylko
podręczniki.

Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

Co prawda paliwa maja staniec o 5 groszy kiedy cena podskoczyla 1 zl :)

Data: 2011-08-20 18:10:46
Autor: pluton
Siłą i godnościa osobistą
Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Nullification

Data: 2011-08-21 01:39:18
Autor: stevep
Siłą i godnościa osobistą
Dnia 20-08-2011 o 18:10:46 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Wyprawka po-drozala, ceny zywnosci po-drozaly, ceny paliw po-drozaly.

ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Przecież to kacap.
--
stevep

Data: 2011-08-20 21:43:48
Autor: HaMMeR
Siłą i godnościa osobistą
On 21 Sie, 01:39, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 20-08-2011 o 18:10:46 pluton <zielonadu...@gazeta.pl> napisał(a):

> ceny podrozaly ? to po rosyjsku ? po polsku mowi sie : ceny wzrosly.

Przecież to kacap.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie odwracaj kota ogonem! Wprawdzie ty nie jestes kacapem, ale jestes
ich pacholkiem
sciero...

Data: 2011-08-21 13:01:23
Autor: stevep
Siłą i godnościa osobistą
Dnia 21-08-2011 o 06:43:48 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie odwracaj kota ogonem! Wprawdzie ty nie jestes kacapem, ale jestes
Ale tego, że jesteś kretynem nie muszę odwracać.

--
stevep

Siłą i godnościa osobistą