Siła naciągu linki hamulca v-brake

Data: 2009-12-01 16:01:46
Autor: Saurus
Siła naciągu linki hamulca v-brake
On 2 Gru, 00:53, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Ktoś wie ile można wycisnąć z klamki hamulcowej?
Z jaką siłą klamka może pociągnąć linkę?
Ja wiem, że to sprawa indywidualna, ale jakie są rzędy wielkości dla
przeciętniaka?

Nie mam pod ręką dynamometru.

Co kombinujesz? Ja mogę tylko powiedzieć, że linka (w dobrym stanie)
pierwsza się zerwie. Sprawdzone. Nie wiem czy to pomoże :P Zresztą
zależy to nie tylko od siły w łapie ale także od długości klamki (i
miejsca chwytu) oraz "przełożenia" klamki (chociażby różnica między
canti a v-brake lub kwestia klamek regulowanych).

Data: 2009-12-02 01:16:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Obróbka skrawaniem... lodu.

Ale jaki jest zakres?
Potrzebuję znać konkretne liczby.

Chyba kupię jutro wagę wędkarską.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-01 16:24:21
Autor: Saurus
Siła naciągu linki hamulca v-brake
On 2 Gru, 01:16, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Obróbka skrawaniem... lodu.

Ale jaki jest zakres?
Potrzebuj znać konkretne liczby.

Chyba kupię jutro wagę wędkarską.

Piła z linki pociąganej klamką? :>
Może znajdziesz cokolwiek nt. siły potrzebnej do zerwania linki bo
wiedząc że jest to możliwe daje to jakieś pojęcie o tym jaki jest
zakres :P

Data: 2009-12-02 01:33:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Siła naciągu linki hamulca v-brak e

Obróbka skrawaniem... lodu.

Ale jaki jest zakres?
Potrzebuj znać konkretne liczby.

Chyba kupię jutro wagę wędkarską.

Piła z linki pociąganej klamką? :>

Piła ma się średnio do obróbki skrawaniem.

Może znajdziesz cokolwiek nt. siły potrzebnej do zerwania linki bo
wiedząc że jest to możliwe daje to jakieś pojęcie o tym jaki jest
zakres :P

Kłerwa. Mnie nie interesuje siła zerwania linki!
Mnie interesuje, z jaką siłą przeciętny (bo ja nie jestem przeciętny, czyli ścisnę mocniej) człowiek może uciągnąć ściskając klamkę.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-02 02:00:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

http :/ /zarzecki. com/ skibob/ model/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-02 17:30:54
Autor: Pawel Ratajczak
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Co kombinujesz? Ja mogę tylko powiedzieć, że linka (w dobrym stanie)

http :/ /zarzecki. com/ skibob/ model/

Z tego co zaczilem to chyba idzie o hamulec do pojazdu na snieg/lod.
Jak potrzebujesz wiekszej sily zawsze mozesz uzyc rozwiazan
mechanicznych na zasadzie ramienia i dzwigni, ktore da Ci odpowiednio
duze przelozenie sily na koniec skarawajacy bez wychodzenia za zakres,
ktory spowoduje zerwanie linki czy tez bedzie za wysoki dla przecietnego
naciskacza hamulca.
W najgorszym przypadku spowoduje uniesienie pojazdu na koncu skrawajacym ;D

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2009-12-02 17:51:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Serio?

ktory spowoduje zerwanie linki czy tez bedzie za wysoki dla przecietnego
naciskacza hamulca.

Odczepcie się od zerwania linki!

W najgorszym przypadku spowoduje uniesienie pojazdu na koncu skrawajacym ;D

Nooo co ty nie napiszesz!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all