Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN

Data: 2010-03-11 00:31:33
Autor: Jacek Wróblewski
Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN
Rodzą się w Polsce. Od początku szukają wrażeń - wszystko co z wodą i
nurkowaniem - jest dobre! Dużo się szkolą, dużo nurkują, znużeni miastem
wstępują na Wiatr i Wodę… Jak zwykle to samo (dużo łódek, mało nurków) sprawia,
że ta przygoda kończy się skrajnym wyczerpaniem.  Z odrętwienia wyrywa ich
informacja o targach "PODWODNA PRZYGODA 13-14 MARCA W PKiN", pełni optymizmu,
wyruszają natychmiast - nie zawiodą się! … Targi tylko nurkowe, super ludzie, markowy sprzęt, centra nurkowe z całej
Polski,. Ciekawy wykład, potem drugi, trzeci, czwarty, ale to wcale nie wszystko!! CZY Z TARGÓW MOŻNA WYCIĄGNĄĆ JESZCZE WIĘCEJ? … JASNE, ŻE MOŻNA!!!!!
Zapraszamy na stoisko SILENT TECHNICAL DIVING. * Sprzęt renomowanych światowych marek (m.in.: ANALOX, MANTA, BTS, DUI, POSEIDON,). * Prezentacja oficjalna rebreatherów CIS-LUNAR MK6, PELAGIAN CCR
* Zapisy na szkolenia rekreacyjne, techniczne i instruktorskie na wszystkich
poziomach!
* Nasz gość specjalny - MARK ELLYATT, rekordzista świata w nurkowaniu głębokim
(313m).

Tylko u nas macie możliwość porozmawiania z rekordzistą i podpisania jego
książki GLADIATOR OCEANU.
ZAPRASZAMY 13-14 MARCA DO PKiN w Warszawie… TARGOWE PROMOCJE BĘDĄ CZEKAĆ
SPECJALNE DLA WAS! Pozdrawiamy ;)
Ekipa Silent Technical Diving

PS1. Goście z Facebooka dostaną dodatkowy RABAT na cały sprzęt!
http://www.facebook.com/SILENT.TECHNICAL  PS2. Plan Nurgresu (czyli kongresu nurkowego) znajdziecie tu:
http://www.facebook.com/SILENT.TECHNICAL#!/event.php?eid=246136219949&index=1 PS3. Tak serio, to zachęcamy również do odwiedzin WiW, ostatecznie z punktu
widzenia nurka im więcej do wyboru tym lepiej :)

Data: 2010-03-11 06:45:37
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Będzie można kupić na targach "ręczną" wersję Analoxa o2 EII ?

Data: 2010-03-11 11:05:16
Autor: dajwerek
> [...]

> * Prezentacja oficjalna rebreatherów CIS-LUNAR MK6, PELAGIAN CCR

Będzie można kupić na targach "ręczną" wersję Analoxa o2 EII ?

Będzie można.
Ten akurat sprzęt to nasze "gorące bułeczki" i cieszy się sporym
zainteresowaniem. W tej chwili mamy jeszcze kilka sztuk na stoku i zabieramy je
ze sobą na targi. Następna partia jest w drodze. Przewidujemy jednak możliwość
zakupu na "zamrożonych" targowych warunkach, jeśli dokona się rezerwacji.

pozdro!
Jacek Wróblewski

Data: 2010-03-11 20:06:34
Autor: Daniel Kowalski
dajwerek@op.pl pisze:
[...]

Pytałem dlatego, że czekam na ten sprzęt już od połowy lutego. Tak to jest, gdy się wybiera polskiego dystrybutora i sklep zamiast sprowadzić na przykład z UK lub Reichu ;-)  Trochę skucha... A tak poważnie mam nadzieję, że to chwilowe braki i kolejni klienci będą mieli wszystko szybko i sprawnie. Pozdrawiam KOWI

Data: 2010-03-15 11:18:15
Autor: piotrppl
[...]

 Witam,
Byłem, kupiłem, autograf dostałem. Widziałem już książkę wcześniej ale jakoś nie
było okazji do kupienia. Myślałem też, że znowu będzie jakaś poważna epopeja w
stylu "Opowieść o prawdziwym człowieku". Zmylił mnie ten poważny tytuł:
"Gladiator oceanu". Tymczasem (zaznaczam, że dopiero przyswoiłem sobie
kilkadziesiąt początkowych stron wracając pociągiem do Łodzi) książka jest
napisana z niesamowitym poczuciem humoru i autoironii. Widać angielskie poczucie
humoru. Myślę, że nawet dla nienurkujących może być ciekawa.
Szkoda, że nie miałem czasu poczekać na spotkanie z autorem. Mam nadzieję, że
jeżeli "Silent..." są w Łodzi to Mark kiedyś odwiedzi nasze "piękne" miasto i
będzie okazja do spotkania.

Pozdrawiam,
Piotrek

--

Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN