Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN

Data: 2010-03-11 06:45:37
Autor: Daniel Kowalski
Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN

* Sprzęt renomowanych światowych marek (m.in.: ANALOX, MANTA, BTS, DUI, POSEIDON,). * Prezentacja oficjalna rebreatherów CIS-LUNAR MK6, PELAGIAN CCR

Będzie można kupić na targach "ręczną" wersję Analoxa o2 EII ?

Data: 2010-03-11 11:05:16
Autor: dajwerek
> [...]

> * Prezentacja oficjalna rebreatherów CIS-LUNAR MK6, PELAGIAN CCR

Będzie można kupić na targach "ręczną" wersję Analoxa o2 EII ?

Będzie można.
Ten akurat sprzęt to nasze "gorące bułeczki" i cieszy się sporym
zainteresowaniem. W tej chwili mamy jeszcze kilka sztuk na stoku i zabieramy je
ze sobą na targi. Następna partia jest w drodze. Przewidujemy jednak możliwość
zakupu na "zamrożonych" targowych warunkach, jeśli dokona się rezerwacji.

pozdro!
Jacek Wróblewski

Data: 2010-03-11 20:06:34
Autor: Daniel Kowalski
dajwerek@op.pl pisze:
[...]

Pytałem dlatego, że czekam na ten sprzęt już od połowy lutego. Tak to jest, gdy się wybiera polskiego dystrybutora i sklep zamiast sprowadzić na przykład z UK lub Reichu ;-)  Trochę skucha... A tak poważnie mam nadzieję, że to chwilowe braki i kolejni klienci będą mieli wszystko szybko i sprawnie. Pozdrawiam KOWI

Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEM na targach Podwodna Przygoda w PKiN