Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEMna targach Podwodna Przygoda w PKiN

Data: 2010-03-15 11:18:15
Autor: piotrppl
Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEMna targach Podwodna Przygoda w PKiN

* Nasz gość specjalny - MARK ELLYATT, rekordzista świata w nurkowaniu głębokim
(313m).

Tylko u nas macie możliwość porozmawiania z rekordzistą i podpisania jego
książki GLADIATOR OCEANU.
ZAPRASZAMY 13-14 MARCA DO PKiN w Warszawie… TARGOWE PROMOCJE BĘDĄ CZEKAĆ
SPECJALNE DLA WAS! Pozdrawiamy ;)
Ekipa Silent Technical Diving
 Witam,
Byłem, kupiłem, autograf dostałem. Widziałem już książkę wcześniej ale jakoś nie
było okazji do kupienia. Myślałem też, że znowu będzie jakaś poważna epopeja w
stylu "Opowieść o prawdziwym człowieku". Zmylił mnie ten poważny tytuł:
"Gladiator oceanu". Tymczasem (zaznaczam, że dopiero przyswoiłem sobie
kilkadziesiąt początkowych stron wracając pociągiem do Łodzi) książka jest
napisana z niesamowitym poczuciem humoru i autoironii. Widać angielskie poczucie
humoru. Myślę, że nawet dla nienurkujących może być ciekawa.
Szkoda, że nie miałem czasu poczekać na spotkanie z autorem. Mam nadzieję, że
jeżeli "Silent..." są w Łodzi to Mark kiedyś odwiedzi nasze "piękne" miasto i
będzie okazja do spotkania.

Pozdrawiam,
Piotrek

--

Silent Technical Diving zaprasza na spotkanie z MARKIEM ELLYATTEMna targach Podwodna Przygoda w PKiN