Silesia Bank - IKE - spadek %

Data: 2016-01-28 18:29:35
Autor: niko
Silesia Bank - IKE - spadek %
Witam!

Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę oprocentowania,
bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

Obecnie proponujÄ… 2%...

Pozdrawiam

Data: 2016-01-30 20:37:12
Autor: Krzysztof
Silesia Bank - IKE - spadek %

UĹĽytkownik "niko"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56aa5005$0$693$65785112@news.neostrada.pl...

Witam!

Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę oprocentowania,
bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

Obecnie proponujÄ… 2%...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem, ktory podpisalem przy zawieraniu umowy. Mowi on, ze zmiana % moze sie odbyc przy zmianie stopy lombardowej, od podpisania umowy nie bylo takiej zmiany. Dla mnie jest to celowe wprowadzenie klientow w blad. Bede skladal reklamacje a nastepnie pismo do rzecznika finansowego. Jak teraz zawierasz umowe to jest ok, ale dla juz zawartych nie mozna zapisywac warunkow , przy ktorych dokonuje sie obnizki a potem ich nie przestrzegac. Klient przy zawieraniu umowy nie musi sledzic poprzednich obnizek zarzadu. Niezaleznie od rostrzygniec i  tak sie wynosze po roku, ktory minie mi w grudniu, gdyz takie odsetki nie maja sensu przy oszczedzaniu dlugoterminowym. Za duzo zlapali klientow po SK Banku, stad pewnie obnizka, ale nie naciesza sie zbyt dlugo, gdyz to co oferuja jest nizsze niz ich lokaty standardowe dlugoterminowe.

Data: 2016-01-31 23:25:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Silesia Bank - IKE - spadek %

"Krzysztof" 56ad10ca$0$648$65785112@news.neostrada.pl

Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem,
ktory podpisalem przy zawieraniu umowy.

Proponuję ocenianie banków. :)
Najlepszym daliby¶my 'AAA', najgorszym -- 'DDD'. :)
Każda ocena byłaby umotywowana. :)

'AAA' to (rzecz jasna?) brak problemów, za¶ 'DDD' to
brak możliwo¶ci porozumienia się z danym bankiem. :)

Oceny takie (wspólnie opracowywane/nadawane) by¶my
umieszczali na naszych stronach WWW, aby pomagać
innym ludziom :) w wyborze usługodawców. :)

Na razie dałbym AAA Citiemu i Sygmie. :)
[z Sygm± nie warto zadzierać... w razie
obrazy Prezydenta można i¶ć do ciUpy...]

-=-

BTW Sygmy -- obecnie Sygma daje za sw± kredytówkę
jaki¶ toster + 50 pln, ale karta jest jako¶ (chyba
delikatnie -- te 50 pln spłaca j± z nawi±zk±) płatna.

-=-

Z BZWBKKBSg na razie rozmowy s± trudne. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Silesia Bank - IKE - spadek %