Silesia Bank - IKE - spadek %

Data: 2016-01-28 18:29:35
Autor: niko
Silesia Bank - IKE - spadek %
Witam!

Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę oprocentowania,
bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

Obecnie proponują 2%...

Pozdrawiam

Data: 2016-01-30 20:37:12
Autor: Krzysztof
Silesia Bank - IKE - spadek %

UĹźytkownik "niko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56aa5005$0$693$65785112@news.neostrada.pl...

Witam!

Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę oprocentowania,
bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

Obecnie proponują 2%...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem, ktory podpisalem przy zawieraniu umowy. Mowi on, ze zmiana % moze sie odbyc przy zmianie stopy lombardowej, od podpisania umowy nie bylo takiej zmiany. Dla mnie jest to celowe wprowadzenie klientow w blad. Bede skladal reklamacje a nastepnie pismo do rzecznika finansowego. Jak teraz zawierasz umowe to jest ok, ale dla juz zawartych nie mozna zapisywac warunkow , przy ktorych dokonuje sie obnizki a potem ich nie przestrzegac. Klient przy zawieraniu umowy nie musi sledzic poprzednich obnizek zarzadu. Niezaleznie od rostrzygniec i  tak sie wynosze po roku, ktory minie mi w grudniu, gdyz takie odsetki nie maja sensu przy oszczedzaniu dlugoterminowym. Za duzo zlapali klientow po SK Banku, stad pewnie obnizka, ale nie naciesza sie zbyt dlugo, gdyz to co oferuja jest nizsze niz ich lokaty standardowe dlugoterminowe.

Data: 2016-01-31 23:25:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Silesia Bank - IKE - spadek %

"Krzysztof" 56ad10ca$0$648$65785112@news.neostrada.pl

Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem,
ktory podpisalem przy zawieraniu umowy.

Proponuję ocenianie banków. :)
Najlepszym dalibyśmy 'AAA', najgorszym -- 'DDD'. :)
Każda ocena byłaby umotywowana. :)

'AAA' to (rzecz jasna?) brak problemów, zaś 'DDD' to
brak możliwości porozumienia się z danym bankiem. :)

Oceny takie (wspólnie opracowywane/nadawane) byśmy
umieszczali na naszych stronach WWW, aby pomagać
innym ludziom :) w wyborze usługodawców. :)

Na razie dałbym AAA Citiemu i Sygmie. :)
[z Sygmą nie warto zadzierać... w razie
obrazy Prezydenta można iść do ciUpy...]

-=-

BTW Sygmy -- obecnie Sygma daje za swą kredytówkę
jakiś toster + 50 pln, ale karta jest jakoś (chyba
delikatnie -- te 50 pln spłaca ją z nawiązką) płatna.

-=-

Z BZWBKKBSg na razie rozmowy są trudne. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Silesia Bank - IKE - spadek %