Silesia MTB Cup

Data: 2011-05-30 22:14:36
Autor: Kapsel
Silesia MTB Cup

Jechał ktoś stąd? Był to mój pierwszy wyścig i jeszcze go czuję w nogach. Stwierdzam, że
start w wyścigu to w ogóle ciekawe doświadczenie, kompletnie różne od
"normalnej" jazdy, kiedy jak się zmęczę... to staję :P

Mój wynik nie napawa dumą, ale w sumie to jestem szczęśliwy, że w ogóle
ukończyłem te zawody, bo jakby średnio dopasowałem rower (a raczej opony)
do trasy, i w ogóle wszystko wcześniej zrobiłem na opak. W ogóle teraz rozumiem zapał niektórych do rajdowania i składania
ściganckich maszyn (no, w granicach rozsądku), bo jak mi przerzutka kaprysi
na podjeździe i jeszcze baba mnie objeżdża, to wstyd, jak mało :D

Uff, tyle blogowania. Jeśli to jakiś organizator czyta, to ja w imieniu
swoim dziękuję - zabawa była przednia!

--
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net