Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...

Data: 2012-10-12 00:45:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...
    Jeżeli prowadzisz biznes i nie posiadasz rachunku firmowego w mBanku - sporo tracisz!
    Otwórz mBIZNES konto i sprawdź sam, jak łatwo zarządzać firmą z mBankiem!

    mBIZNES konto otworzysz za darmo nawet w 15 minut, bez dokumentów, całkowicie online.
    Dodatkowo przez rok nie płacisz za:

     - przelewy internetowe,
     - kartę.

    Ponadto już pierwszego dnia możesz otrzymać 10 000 zł na rozwój działalności.

    Zyskaj przejrzystość w finansach oddzielając rachunek prywatny od firmowego.
    Załóż mBIZNES konto, to nic nie kosztuje!
    Szczegóły mbank.pl/biznes

Ciekawe, po co, skoro inne banki dają to (lub prawie to) bez łaski?...

Data: 2012-10-13 22:04:52
Autor: Krzysztof

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:k57id5$i0v$1node2.news.atman.pl...
   Jeżeli prowadzisz biznes i nie posiadasz rachunku firmowego w mBanku - sporo tracisz!
   Otwórz mBIZNES konto i sprawdź sam, jak łatwo zarządzać firmą z mBankiem!

Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa to nie ma zadnego wymogu posiadania rach. firmowego. spokojnie mozna poslugiwac sie rach biezacym dla osob fizycznych i wtedy mamy szeroka oferte kont za free. Przewaznie wiekszosc operacji w koncie firmowym jest drozsza niz te same czynnosci w osobistym.

Data: 2012-10-14 04:20:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...

"Krzysztof" k5chh7$2mvc$1@news.ett.com.ua

[...]

Chyba jedynym powodem do ,,posiadania'' rachunku firmowego są
obecnie wiewiórki. A i ten powód być może jest powodem iluzorcznym...

Czy w ogóle banki wiedzą, które rachunki innych banków są
rachunkami firmowymi a które są rachunkami prywatnymi?

I czy firma bez osobowości prawnej w ogóle może mieć
rachunek firmowy? -- a jeśli tak, to po co? -- skoro
chyba taki rachunek zakładany jest osobie prywatnej,
nie firmie a ogólne regulacje prawne są tu,
delikatnie ujmując, niepewne...

-=-

Uwaga -- będzie o [nekro]polityce.

Konieczność lania do ZUS czy US z konta firmowego łączy
się dla mnie z osobami braci Kaczyńskich. W ogóle gwałtowny
rozwój banków w Polsce jakoś mi łączy się z tymi panami.

Czy mam rację, czy to tylko ,,projekcja mojej wyobraźni''?

Usłyszałem to określenie (w sensie -- wytwory wyobraźni,
urojenia) w radio i zastanawiałem się nad jego sensem. :)
[teraz pozastanawiam się z innymi osobami...]

-=-

Dla mnie najważniejszym (po wiewiórkach -- oczywiście) powodem
utrzymania konta firmowego jest... Snobizm. :) I sentymentalizm.
Przed wielu laty łażąc po mieście (wówczas łażenie było modne,
na ulicach były masy ludzi, samochodów prawie nie było) upatrywałem
sobie jakiś bank na ofiarę i stawiałem sobie na celowniku założenie
w nim konta, lub kilku kont...

Teraz [samochodów jest cała masa -- tylko mądrą dziewczynę można
poderwać na samochód... nie to, co kiedyś... na ulicach jest
dziś niebezpiecznie i niepewnie -- części banków w ogóle nie
ma na ulicach a ich miejsce mogą zająć łudząco do nich podobne
Amber Goldy...] trzeba uważać przy zakładaniu rachunku -- trzeba
koniecznie zdobyć akceptację grupy...

Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...