Silne drgania napędu DVD.

Data: 2012-03-07 07:29:05
Autor: Gejzero SQ3OGX
Silne drgania napędu DVD.

Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj61ln$mfe$1inews.gazeta.pl...
Witam
Pacjent to DVD/RW Liteon LH-18A1P.Napęd podczas odtwarzania/zapisu wpada w silne
drgania (słychać wycie). Nie jest to sprawa tej, czy innej płyty. Zmieniłem też
sposób mocowania - bez efektu. Napęd otworzyłem, brak widocznych uszkodzeń i
wyczuwalnych luzów. Może ktoś ma podobne doświadczenia ?
Pozdrowienia
PP
Jak wygląda ta pokrywka trzymająca płyte w zamocowaniu podczas normalnej pracy, czy są w niej kuleczki do wyważania ? Może jakiś partacz ich tamnie wsypał podczas montażu.
Chyba że stosują już jakies nowesze patenty.

Gejzero

Silne drgania napędu DVD.