Silni, zwarci, gotowi

Data: 2009-05-03 21:22:47
Autor: Hans Kloss
Silni, zwarci, gotowi
"Dziennikarz: - Parę dni temu wróciłem z Meksyku. Mam typowo grypowe objawy. Nie wiem, co robić.
Pracownik izby przyjęć: - Lekarz rodzinny, lekarz rodziny.
Dziennikarz: - A nie lepiej od razu do szpitala?
Pracownik izby przyjęć: - Mamy bardzo dużo ludzi. Będzie pan czekał na lekarza minimum sześć godzin.
Dziennikarz: - Ale trochę kicham i boję się, że kogoś zakażę.
Pracownik izby przyjęć: - Ale tutaj też pan będzie zakażał"

Cała historia dziennikarskich prowokacji nt pełoskiej grypy tu:

http://www.tvn24.pl/-1,1597682,0,1,lekarze-boja-sie-swinskiej-
grypy,wiadomosc.html

Cała czeciapełoska ufundowana jest na takich właśnie blefach, kantach i blagierstwie jak ta nasza rzekoma gotowość do walki z epidemią PO-grypy.  J-23

Data: 2009-05-03 21:53:25
Autor: Hans Kloss
Silni, zwarci, gotowi
Uppsss.. przepraszam, poszło na niewlaściwą grupę
J-23
 --

Silni, zwarci, gotowi