Silnik 1.6 HDI 06-08r

Data: 2015-05-01 10:23:39
Autor: Sebastian Biały
Silnik 1.6 HDI 06-08r
On 2015-04-30 23:35, Iglo wrote:
Będzie to mój pierwszy samochód z silnikiem na ON

A po co na ON?

Data: 2015-05-05 11:13:34
Autor: Iglo
Silnik 1.6 HDI 06-08r
On 2015-04-30 23:35, Iglo wrote:
> Będzie to mój pierwszy samochód z silnikiem na ON

A po co na ON?

Ostatni był z LPG i bardzo sobie ten rodzaj zasilania chwaliłem, mimo, że zamontowany w samochodzie legendzie - Lagunie II, może właśnie dlatego, że to wersja benzynowa poza delikatnym, ale bardzo komfortowym zawieszeniem nie sprawiała praktycznie żadnych kłopotów w zakresie przebiegu 105 - 245kkm, i oby tak dalej, bo idzie w znajome ręce na dobicie do końca.
Pojeździłem ostatnio różnymi samochodami zasilanymi ON i mój sposób jazdy pasuje do takiego silnika, podoba mi się jazda turbo dieslem, do tego zwykła chęć odmiany. Kultura pracy mnie miło zaskoczyła, no może poza vw 1.9 tdi 105KM w skodzie, w porównaniu do JTD, TDCI/HDI to młockarnia straszliwa, z dużą turbo dziurą, chyba, że egzemplarz jakiś zużyty mocno już był.
Reasumując sytuacja zmusza do wyboru takiego, a nie innego samochodu, a wersja silnikowa to już nic innego jak mój kaprys, nie podyktowany ekonomią czy zdrowym rozsądkiem :-)

Silnik 1.6 HDI 06-08r