Silnik 1.8 w Toyota Avensis 2

Data: 2010-03-16 08:49:25
Autor: Agent
Silnik 1.8 w Toyota Avensis 2
Czy ktoś ma wiedzę czy silniki 1.8 w Avensis 2 (T25) były juz poprawione pod względem nadmiernego zużycia oleju czy nadal to jest loteria i jak się trafi to jest OK lub tragedia? Ogólnie to wolę jeździć dieslami i wolałbym 2.0 D4D ale mam obawy o drogie awarie jak w każdym nowoczesnym dieslu. Próbowałem dowiedzieć się z forum Avensis Club czy wersje 2.0 mają filtr DPF i były odpowiedzi że:
- auta na Polskę nie mają ale większość w ogłoszeniach to auta sprowadzone ew sam sobie sprowadzę
- jedni mają inni nie ale nie wiadomo jak to sproawdzić (może po VIN ale trzeba mieć dostęp do bazy a ja nie mam)
Bo tak sobie liczę że znióśłbym awarię za 3 tys zł np koła dwumasowego lub turbosprężarki ale jak mam jeszcze dokładac 3-5 tys do filtra to dziękuję.

Silnik 1.8 w Toyota Avensis 2