Silnik 2.2 i-ctdi Hondy- jaki i ile oleju zaleca producent

Data: 2011-10-21 10:25:30
Autor: Maciej M.
On 2011-10-20 23:30, Janko Walski wrote:
Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was uzytkujacy Honde (Accord, Cr-v, Fr-v) z tym silnikiem
diesla moglby zerknac do ksiazki obslugi jaki olej jest zalecany przez
Honde.

Wg. Castrola, rok 2003-2006:

Silnik (DT)
Zalecany Edge Professional A5 0W-30 (a, b)
Dobry Magnatec Professional A5 5W-30

Ile oleju wchodzi do silnika oraz ile potrzeba aby podniesc na bagnecie
pomiarowym z min na max.

6 litrów.

--
MM

Data: 2011-10-22 17:52:25
Autor: Massai
Maciej M. wrote:

On 2011-10-20 23:30, Janko Walski wrote:
> [...]

Zalecany Edge Professional A5 0W-30 (a, b)
Dobry Magnatec Professional A5 5W-30

> Ile oleju wchodzi do silnika oraz ile potrzeba aby podniesc na

Że ile???
Co to, jakiś silnik do ciężarówki? ;-)
Tyle pewno wchodzi do pustego, jako wymiana ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-22 23:37:55
Autor: Maciej M.
On 2011-10-22 19:52, Massai wrote:

[...]

Żebyś się nie zdziwił - tak pisze Castrol, ale pewnie chce zarobić.

Co to, jakiś silnik do ciężarówki? ;-)

U mnie w 2.1TD wchodzi niecałe ~5 litrów przy wymianie, Castrol pisze 6l - więc myślę że minimum w rzeczonym przypadku to też 5l.

W ciężarówce to na wiaderka się olej liczy...

Tyle pewno wchodzi do pustego, jako wymiana ;-)

Zresztą czy na sucho czy nie to dużej różnicy nie ma. To nie skrzynia automatyczna.

--
MM

Data: 2011-10-23 12:17:52
Autor: jerzu
Silnik 2.2 i-ctdi Hondy- jaki i ile oleju zaleca producent
On Sat, 22 Oct 2011 17:52:25 +0000 (UTC), "Massai" <tsender@wp.pl>
wrote:

¯e ile???
Co to, jaki¶ silnik do ciê¿arówki? ;-)
Tyle pewno wchodzi do pustego, jako wymiana ;-)

Do 2.5 dCi wchodzi 8 litrów oleju. Przy wymianie z regu³y lej± 7-7,5
litra.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Silnik 2.2 i-ctdi Hondy- jaki i ile oleju zaleca producent