Silnik Derbi Bi3 80

Data: 2010-06-14 15:09:00
Autor: DerbiBi3
Silnik Derbi Bi3 80
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć jakie części pasują NAPEWNO do silnika Derbi Bi3 80. Podobno silnik na podzespołach aprilii. Chodzi mi mianowicie o cylinder i tłok. W razie jakichkolwiek wiadomości od czego może pasować prosze pisać na gg; 4051188. Z góry dziekuję za pomoc :)

Data: 2010-06-14 18:12:36
Autor: Grzybol
Silnik Derbi Bi3 80
Użytkownik "DerbiBi3" <15mikis15@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
Pozdrawiam

Tłok na pewno pasuje od Ursusa C-330, oczywiście po małych przeróbkach. Cylinder pewnie od WSK, albo innego junaka, jak potrzesz papierem tłoka to na pewno się zmieści. Reszte gratów możesz zaadoptować od trabanta 601. Tylko nie bierz części od moskwicza, bo nie pasują... nie prościej iść do sklepu i kupić co potrzeba?

--
Grzybol

Data: 2010-06-15 13:26:19
Autor: Agent0700
Silnik Derbi Bi3 80

> Tylko nie bierz cz�ci od moskwicza, bo nie pasuj�... nie pro�ciej i�� do
> sklepu i kupiďż˝ co potrzeba?

Może już szukał i stąd to pytanie?

Silnik Derbi Bi3 80