Data: 2016-06-01 18:57:14 | |
Autor: Jacek | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
Trzycylindrowy benzyniak 900 ccm z turbiną.
Jeździł ktoś? Jak opinie? Jacek |
|
Data: 2016-06-01 20:20:11 | |
Autor: Cavallino | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
W dniu 01.06.2016 o 18:57, Jacek pisze:
Trzycylindrowy benzyniak 900 ccm z turbiną. Jeździłem. Największy minus - 3 cylindry, więc niska kultura pracy, dźwięk odkurzacza i dziwne działanie sprężarki - przy niezmiennym położeniu gazu potrafi na przemian podwyższać i obniżać obroty. Sporo pali jak próbujesz jechać dynamicznie w wysokim aucie w rodzaju Captura czy Stepwaya - tyle co sporo większy i o gorszym Cx Duster 4x4 (8 l na trasie przy tempomatowym 120 km/h). Z kolei PODOBNO jak jeździsz delikatnie to w Clio potrafi się mieścić w 5 l. Oprócz tego - na pewno lepsza opcja niż wolnossące badziewie o małej pojemności (np. 1.2 jakie to bywają w Renault czy Dacii). |
|
Data: 2016-06-01 11:42:08 | |
Autor: Bolko | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
Oprócz tego - na pewno lepsza opcja niż wolnossące badziewie o małej pojemności (np. 1.2 jakie to bywają w Renault czy Dacii). a silnik 1,6 16v 110KM to jeszcze badziewie czy już nie? |
|
Data: 2016-06-01 21:23:35 | |
Autor: PiteR | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:
Oprócz tego - na pewno lepsza opcja niż wolnossące badziewie o badziew, bo 16v ;) jaki moment przy ilu rpm? -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-06-01 21:35:21 | |
Autor: Cavallino | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
W dniu 01.06.2016 o 20:42, Bolko pisze:
Oprócz tego - na pewno lepsza opcja niż wolnossące badziewie o małej Zależy w jakim aucie. W kompakcie, albo co gorsza SUV to mega badziewie. W miejskim autku byłby ok. |
|
Data: 2016-06-05 17:48:36 | |
Autor: Endriu | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
Captura czy Stepwaya - tyle co sporo większy i o gorszym Cx Duster 4x4 (8 l na trasie przy tempomatowym 120 km/h). Gdyby do Stepwaya montowali jakiś normalny silnik 1,6 105 KM do zagazowania to auto to z zajebistą budą i podwyższonym zawieszeniem byłoby hitem. A tak to jest kicha. -- Pozdrawiam Endriu |
|
Data: 2016-06-01 22:35:03 | |
Autor: Tomasz Stiller | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
On Wed, 01 Jun 2016 18:57:14 +0200, Jacek wrote:
Trzycylindrowy benzyniak 900 ccm z turbiną. Ja jeździłem w Capturze. Szczerze mówiąc dupy nie urywa. Niby ma te 90 koni, ale żeby to się jakkolwiek zbierało trzeba go masakrycznie cisnąć. Ja jestem przyzwyczajony do jazdy raczej dużymi wolnossacymi benzynami, i ten silnik to dla mnie jakaś porażka. Poniżej 2k rpm po prostu nie żyje. Cokolwiek zaczyna się dziać od 3k rpm. Z kolei jak go ciśniesz, to zaczyna palić. 10l w mieście to nie jest żaden problem, a przy normalnej jeździe na trasie zejście poniżej 6l graniczy z cudem. Do dupy ta ekonomia prawdę mówiąc. Wolę swoje 3.8l, które pałowane pali 25l lpg w mieście. Finansowo wychodzi na to samo, ale komfort jazdy zgoła inny. Tomek |
|
Data: 2016-06-02 10:47:29 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Silnik Energy TCe 90 KM Renault | |
Wed, 1 Jun 2016 18:57:14 +0200, w <nin454$9p$1@node2.news.atman.pl>, Jacek
<krystian.mazurek@alektum.com> napisał(-a): Trzycylindrowy benzyniak 900 ccm z turbiną. Ja jeździłem testowo (bo to chyba to samo co w Dacii Sandero). Średnio zrywny, ale kultura pracy nawet na poziomie. Jeździło się przyjemniej, choć szału nie było. Ogólnie jestem na tak, ale wiadomo -- to tylko 90KM. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |