Data: 2010-11-23 12:26:41 | |
Autor: Wangog | |
Silnik Wankla | |
Witam
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny? Wangog |
|
Data: 2010-11-23 11:42:20 | |
Autor: kamil | |
Silnik Wankla | |
"Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> wrote in message news:icg8dh$pn7$1inews.gazeta.pl... Witam Tu masz orientacyjne ceny czesci, jesli juz dojdzie do ostatecznosci: http://www.racingbeateurope.com/brx-8-engine-rebuild-kit-low-compression-engines-for-192-230-- 250-modelsb-1773-p.asp http://www.racingbeateurope.com/brx-8-full-engine-rebuild-kit-for-192-230-- 250-modelsb-1774-p.asp Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-11-23 11:49:15 | |
Autor: to | |
Silnik Wankla | |
begin Wangog
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 No zbyt długo nie wytrzyma, zależy to bardzo od sposobu eksploatacji. Co do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-11-23 03:52:50 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Silnik Wankla | |
On 23 Lis, 12:49, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Wangog Ja bym siê w wankla z mi³± chêci± pobawi³ :) Tylko ciekawe czy znalaz³by siê kto¶ w PL kto zrobi obróbki powierzchni w takim silniku :) Pozdrawiam ! PS: Oczywi¶cie nie ja musia³bym kupiæ zestaw naprawczy jak we wcze¶niejszych postach :) |
|
Data: 2010-11-23 19:05:19 | |
Autor: J.F. | |
Silnik Wankla | |
U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisa³ w
Ja bym siê w wankla z mi³± chêci± pobawi³ :) Coraz wiecej firm ma obrabiarki numeryczne .. tylko czy znajdzie sie ktos kto bedzie wiedzial jaki ksztalt zaprogramowac :-) No chyba ze remont wankla polega na wymianie uszczelniaczy. J. |
|
Data: 2010-11-23 22:43:45 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Silnik Wankla | |
W dniu 2010-11-23 19:05, J.F. pisze:
U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisa³ wChyba jak±¶ obróbkê powierzchni po których ¶lizgaj± siê uszczelnienia te¿ chyba trzeba zrobiæ, no chyba ¿e nie ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-11-23 12:28:42 | |
Autor: krzysiek82 | |
Silnik Wankla | |
W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze:
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik padł. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-11-23 11:38:00 | |
Autor: kamil | |
Silnik Wankla | |
"krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> wrote in message news:4ceba5dd$0$22814$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze: Sportowych samochodow z wanklem nie kupuje sie, zeby trzaskac 70tys rocznie wozac kartofle na bazar. Zreszta wiekszosc sportowych aut ludzie kupuja jako druga zabawke na weekendy. Remont Renesisa w RX-8 to jakies 7-8tys zlotych. Nowy silnik ze dwa razy tyle, uzywanego nie ma sensu kupowac, bo to kot w worku. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-11-23 12:50:43 | |
Autor: DoQ | |
Silnik Wankla | |
W dniu 2010-11-23 12:28, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze: Jakim to samochodem z silnikiem wankla trzaskasz 70tys rocznie? Samarą? Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2010-11-23 12:40:45 | |
Autor: Gabriel 'wilk' | |
Silnik Wankla | |
Użytkownik Wangog napisał:
WitamWg ponizszego powinien wytrzymac max 150 kkm. http://www.teneko.pl/index.php?page=silnik-z-wirujacym-tlokiem pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-11-25 14:25:50 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Silnik Wankla | |
znajomy kolekcjoner sportówek w Danii twierdzi ze jego 2 silniki Wankla w Mazdach mają wymianę uszczelnień wirujących "tłokow" co 40 000 km przy pełnej dbałości o samochód , porozumiewa się po angielsku , jesli potrzebujesz - @ mogę podać na priv pozdrawiam Andrzej Witam |
|
Data: 2010-11-25 14:31:35 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Silnik Wankla | |
dodam może że objawy zużycia silnika waknla to brak mozliwości uruchomienia rozrusznikiem , na zaciąg rusza - musi mieć szybsze obroty żeby uzyskać wystarczające ciśnienie , jak zapali to już jedzie , jak rozgrzeje się - też zapali
|
|