Silnik Wankla

Data: 2010-11-23 12:26:41
Autor: Wangog
Silnik Wankla
Witam

Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

Wangog

Data: 2010-11-23 11:42:20
Autor: kamil
Silnik Wankla

"Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> wrote in message news:icg8dh$pn7$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

Tu masz orientacyjne ceny czesci, jesli juz dojdzie do ostatecznosci:

http://www.racingbeateurope.com/brx-8-engine-rebuild-kit-low-compression-engines-for-192-230-- 250-modelsb-1773-p.asp

http://www.racingbeateurope.com/brx-8-full-engine-rebuild-kit-for-192-230-- 250-modelsb-1774-p.asp

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 11:49:15
Autor: to
Silnik Wankla
begin Wangog
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

No zbyt długo nie wytrzyma, zależy to bardzo od sposobu eksploatacji. Co do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-23 03:52:50
Autor: Czarek Daniluk
Silnik Wankla
On 23 Lis, 12:49, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Wangog

> Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
> tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

No zbyt d³ugo nie wytrzyma, zale¿y to bardzo od sposobu eksploatacji. Co
do remontu to pewnie jest op³acalny o ile znajdziesz kogo¶, kto Ci go
zrobi, co w Polsce nie bêdzie ³atwe o ile w ogóle mo¿liwe.

--
ignorance is bliss

Ja bym siê w wankla z mi³± chêci± pobawi³ :)
Tylko ciekawe czy znalaz³by siê kto¶ w PL kto zrobi obróbki
powierzchni w takim silniku :)

Pozdrawiam !

PS:
Oczywi¶cie nie ja musia³bym kupiæ zestaw naprawczy jak we
wcze¶niejszych postach :)

Data: 2010-11-23 19:05:19
Autor: J.F.
Silnik Wankla
U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisa³ w
Ja bym siê w wankla z mi³± chêci± pobawi³ :)
Tylko ciekawe czy znalaz³by siê kto¶ w PL kto zrobi obróbki
powierzchni w takim silniku :)

Coraz wiecej firm ma obrabiarki numeryczne .. tylko czy znajdzie sie ktos kto bedzie wiedzial jaki ksztalt zaprogramowac :-)

No chyba ze remont wankla polega na wymianie uszczelniaczy.

J.

Data: 2010-11-23 22:43:45
Autor: Czarek Daniluk
Silnik Wankla
W dniu 2010-11-23 19:05, J.F. pisze:
[...]

Chyba jak±¶ obróbkê powierzchni po których ¶lizgaj± siê uszczelnienia te¿ chyba trzeba zrobiæ, no chyba ¿e nie ;)

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-23 12:28:42
Autor: krzysiek82
Silnik Wankla
W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze:
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

o kurde to co rok musiaÅ‚bym  silnik wymieniać :) też sÅ‚yszaÅ‚em, że nie opÅ‚aca siÄ™ remontować, ale chyba 70tyÅ› to nie jest możliwe żeby silnik padÅ‚.

--
krzysiek82

Data: 2010-11-23 11:38:00
Autor: kamil
Silnik Wankla

"krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> wrote in message news:4ceba5dd$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sportowych samochodow z wanklem nie kupuje sie, zeby trzaskac 70tys rocznie wozac kartofle na bazar. Zreszta wiekszosc sportowych aut ludzie kupuja jako druga zabawke na weekendy.

Remont Renesisa w RX-8 to jakies 7-8tys zlotych. Nowy silnik ze dwa razy tyle, uzywanego nie ma sensu kupowac, bo to kot w worku.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 12:50:43
Autor: DoQ
Silnik Wankla
W dniu 2010-11-23 12:28, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze:
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?
o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie
opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik
padł.

Jakim to samochodem z silnikiem wankla trzaskasz 70tys rocznie? SamarÄ…?

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-23 12:40:45
Autor: Gabriel 'wilk'
Silnik Wankla
Użytkownik Wangog napisał:

Witam

Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?
Wg ponizszego powinien wytrzymac max 150 kkm.
http://www.teneko.pl/index.php?page=silnik-z-wirujacym-tlokiem

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-25 14:25:50
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Silnik Wankla

znajomy kolekcjoner sportówek w Danii twierdzi ze jego 2 silniki Wankla w Mazdach mają wymianę uszczelnień wirujących "tłokow" co 40 000 km przy pełnej dbałości o samochód , porozumiewa się po angielsku , jesli potrzebujesz - @ mogę podać na priv

pozdrawiam

Andrzej

Data: 2010-11-25 14:31:35
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Silnik Wankla

dodam może że objawy zużycia silnika waknla to brak mozliwości uruchomienia rozrusznikiem , na zaciąg rusza - musi mieć szybsze obroty żeby uzyskać wystarczające ciśnienie , jak zapali to już jedzie , jak rozgrzeje się - też zapali