Silnik Wankla

Data: 2010-11-23 11:49:15
Autor: to
Silnik Wankla
begin Wangog
Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

No zbyt długo nie wytrzyma, zależy to bardzo od sposobu eksploatacji. Co do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-23 03:52:50
Autor: Czarek Daniluk
Silnik Wankla
On 23 Lis, 12:49, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go
zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe.

Ja bym się w wankla z miłą chęcią pobawił :)
Tylko ciekawe czy znalazłby się ktoś w PL kto zrobi obróbki
powierzchni w takim silniku :)

Pozdrawiam !

PS:
Oczywiście nie ja musiałbym kupić zestaw naprawczy jak we
wcześniejszych postach :)

Data: 2010-11-23 19:05:19
Autor: J.F.
Silnik Wankla
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisał w
Ja bym się w wankla z miłą chęcią pobawił :)
Tylko ciekawe czy znalazłby się ktoś w PL kto zrobi obróbki
powierzchni w takim silniku :)

Coraz wiecej firm ma obrabiarki numeryczne .. tylko czy znajdzie sie ktos kto bedzie wiedzial jaki ksztalt zaprogramowac :-)

No chyba ze remont wankla polega na wymianie uszczelniaczy.

J.

Data: 2010-11-23 22:43:45
Autor: Czarek Daniluk
Silnik Wankla
W dniu 2010-11-23 19:05, J.F. pisze:
[...]

Chyba jakąś obróbkę powierzchni po których ślizgają się uszczelnienia też chyba trzeba zrobić, no chyba że nie ;)

Pozdrawiam !

Silnik Wankla