Silnik Wankla

Data: 2010-11-25 14:25:50
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Silnik Wankla

znajomy kolekcjoner sportówek w Danii twierdzi ze jego 2 silniki Wankla w Mazdach mają wymianę uszczelnień wirujących "tłokow" co 40 000 km przy pełnej dbałości o samochód , porozumiewa się po angielsku , jesli potrzebujesz - @ mogę podać na priv

pozdrawiam

Andrzej

Witam

Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70 tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

Wangog

Data: 2010-11-25 14:31:35
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Silnik Wankla

dodam może że objawy zużycia silnika waknla to brak mozliwości uruchomienia rozrusznikiem , na zaciąg rusza - musi mieć szybsze obroty żeby uzyskać wystarczające ciśnienie , jak zapali to już jedzie , jak rozgrzeje się - też zapali