Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?

Data: 2011-09-15 09:12:56
Autor: masti
Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?
Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 07:56:06 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

Czy jakieĹ› motocykle majÄ… silnik Wankla?

http://www.youtube.com/watch?v=x-8IcJoM618

pierwszy zastosował Hercules w modelu W2000
obrazki: http://42.pl/u/2F8v

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?