Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?

Data: 2011-09-15 05:23:01
Autor: Kefir
Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?
Elou!

On Sep 15, 7:56 am, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Czy jakie¶ motocykle maj± silnik Wankla?

http://www.youtube.com/watch?v=x-8IcJoM618

Pewnie nikt nie wspomni o Van Veen:
http://www.bikez.com/motorcycles/van_veen_ocr_1000_1977.php
http://www.cybermotorcycle.com/gallery/van_veen/index.htm

Powstal gdyz ktos natknal sie na spory zapas zamowionych a
niewykorzystanych silnikow o nietypowej konstrukcji i mial oryginalny
pomysl. Ciekawostka jest takze, ze sa to "dwutlokowe" piecyki.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660 X / Tiger 955

Data: 2011-09-15 15:08:06
Autor: Monster
W dniu 2011-09-15 14:23, Kefir pisze:

Powstal gdyz ktos natknal sie na spory zapas zamowionych a
niewykorzystanych silnikow o nietypowej konstrukcji i mial oryginalny
pomysl. Ciekawostka jest takze, ze sa to "dwutlokowe" piecyki.

  Co¶ się kiedy¶ obiło o uszy,był ponoć najdroższym motocyklem lat 70-tych
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-09-15 06:25:10
Autor: Kefir
On Sep 15, 3:08 pm, Monster <al...@op.pl> wrote:
> [...]

> niewykorzystanych silnikow o nietypowej konstrukcji i mial oryginalny
> pomysl. Ciekawostka jest takze, ze sa to "dwutlokowe" piecyki.

  Co si kiedy obi o o uszy,by pono najdro szym motocyklem lat 70-tych

Czepiasz sie, cena za kilogram byla dobra ;) jeno bydle troszke
wazy ;)
O istnieniu tej bestii pisano wieki temu (jeszcze za komuny) w
"samochodowym" tygodniku istniejacym do dzis. Szkoda, ze poszlo na
makulature.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660 X / Tiger 955

Data: 2011-09-15 16:40:49
Autor: Monster
Silnik Wankla - czy stosuje siÄ™ w motocyklac h?
W dniu 2011-09-15 15:25, Kefir pisze:

[...]

330kg to niezĹ‚y wynik,ale teĹĽ 100KM jak na tamte lata to caĹ‚kiem  sporo:-)
Mam kilka starszych książek,małą wzmiankę tylko znalazłem,może dlatego że się angole na swoich wynalazkach bardziej koncentrowali.
--
Tomek
BMW R1100S

Silnik Wankla - czy stosuje się w motocyklach?