Data: 2018-08-23 20:48:52 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Silnik XV250 gaśnie | |
Cześć,
Próbuję odpalić motocykl który stał kilka lat nieużywany w garażu. Wstawiłem nowy akumulator, zrzuciłem stare paliwo, wlałem świeże, wstawiłem nowe świece, zmieniłem filtr i olej. Problem jest taki że po odpaleniu, silnik kręci przez parę sekund i gaśnie. Szybkie Dodanie gazu na zimnym silniku zwykle powodowało zgaśnięcie. Tak jest też teraz. Włączenie ssania podnosi obroty ale też nie wydłuża pracy silnika. Ogólnie mam wrażenie że silnik nie dostaje mieszanki, Tylko tyle ile zdąży nakapać w gaźniku. Świece nie są okopcone, nie są też zamoczone. Dodałem płyn do czyszczenia benzynowych układów paliwowych ale nie pomogło. Od czego zacząć? Zdjąć przewody z kranika i sprawdzić czy leje się paliwo? Czy łatwo je później nałożyć? Po przeciwnej stronie baku, na wysokości kranika jest jakieś sześciokątne ustrojstwo do którego dochodzą węzyki. Co to takiego? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2018-08-24 00:21:16 | |
Autor: Arni | |
Silnik XV250 gaśnie | |
W dniu 23.08.2018 o 20:48, Piotr Rezmer pisze:
Cześć, Ogólnie mam wrażenie że silnik nie dostaje mieszanki, Tylko tyle ile zdąży nakapać w gaźniku. Świece nie są okopcone, nie są też zamoczone. zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników -- Arni SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj. Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu. Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle. Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ |
|
Data: 2018-08-25 11:04:25 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Silnik XV250 gaśnie | |
W dniu 2018-08-24 o 00:21, Arni pisze:
zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego. Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2018-08-25 11:34:58 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Silnik XV250 gaśnie | |
W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze:
Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego. Odkręciłem śrubę spustową gaźnika i poczekałem aż spłynie z niego paliwo. Kolor miało przyzwoity. Wygląda zatem że samo "zasilanie" gaźnika paliwem działa prawidłowo. Podejrzewam, że kolejny element który mógł nawalić to zabrudzone dysze. Nigdy nie rozbierałem gaźnika i chyba pozostaje poszukać serwisu :( -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2018-08-27 10:04:34 | |
Autor: Wiesiek | |
Silnik XV250 gaśnie | |
W dniu 2018-08-25 o 11:34, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze: .... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-)) W. |
|
Data: 2018-08-27 18:08:55 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Silnik XV250 gaśnie | |
W dniu 2018-08-27 o 10:04, Wiesiek pisze:
... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-)) To już sprawdzałem, odpowietrzenie baku raczej działa dobrze. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|