Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Silnik XV250 gaśnie

Silnik XV250 gaśnie

Data: 2018-08-24 00:21:16
Autor: Arni
Silnik XV250 gaśnie
W dniu 23.08.2018 o 20:48, Piotr Rezmer pisze:
Cześć,

Próbuję odpalić motocykl który stał kilka lat nieużywany w garażu.

Ogólnie mam wrażenie że silnik nie dostaje mieszanki, Tylko tyle ile zdąży nakapać w gaźniku. Świece nie są okopcone, nie są też zamoczone.
Dodałem płyn do czyszczenia benzynowych układów paliwowych ale nie pomogło.
Od czego zacząć?

Zdjąć przewody z kranika i sprawdzić czy leje się paliwo? Czy łatwo je później nałożyć?

zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2018-08-25 11:04:25
Autor: Piotr Rezmer
Silnik XV250 gaśnie
W dniu 2018-08-24 o 00:21, Arni pisze:

zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników

Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-08-25 11:34:58
Autor: Piotr Rezmer
Silnik XV250 gaśnie
W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze:

Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.

Odkręciłem śrubę spustową gaźnika i poczekałem aż spłynie z niego paliwo. Kolor miało przyzwoity. Wygląda zatem że samo "zasilanie" gaźnika paliwem działa prawidłowo. Podejrzewam, że kolejny element który mógł nawalić to zabrudzone dysze.
Nigdy nie rozbierałem gaźnika i chyba pozostaje poszukać serwisu :(

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-08-27 10:04:34
Autor: Wiesiek
Silnik XV250 gaśnie
W dniu 2018-08-25 o 11:34, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze:

Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.

Odkręciłem śrubę spustową gaźnika i poczekałem aż spłynie z niego paliwo. Kolor miało przyzwoity. Wygląda zatem że samo "zasilanie" gaźnika paliwem działa prawidłowo. Podejrzewam, że kolejny element który mógł nawalić to zabrudzone dysze.
Nigdy nie rozbierałem gaźnika i chyba pozostaje poszukać serwisu :(


.... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-))
W.

Data: 2018-08-27 18:08:55
Autor: Piotr Rezmer
Silnik XV250 gaśnie
W dniu 2018-08-27 o 10:04, Wiesiek pisze:

... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-))

To już sprawdzałem, odpowietrzenie baku raczej działa dobrze.

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Silnik XV250 gaśnie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona