Silnik g??o??niej pracuje przy skrÄ?cani u

Data: 2011-02-24 11:24:43
Autor: Konrad L
Silnik g??o??niej pracuje przy skrÄ?cani u
U mnie takie slyszalne/wyczuwalne rzężenie powodowala pompa wspomagania, a wlasciwie brak plynu do wspomagania, ktory wyciekal przez nieszczelnosc przy maglownicy.
Tak duze opory byly ze przy skrecie rzucalo i drgalo calym silnikiem + na kierownicy bylo czuc szarpanie.

Pozdr.

Data: 2011-02-24 17:30:24
Autor: Sebastian Biały
On 2011-02-24 11:24, Konrad L wrote:
[...]

Nic nie szarpie. W ogóle nie ma objawów mechanicznych. Tylko muzyka silnika sie zmienia.

Zgodnie z radą obejrze okolice przegubów natomiast wspomaganie raczej to nie jest - mam tak "od zawsze" i wymiana pompy (która kiedyś faktycznie padła) nic nie zmieniła.

Silnik g??o??niej pracuje przy skrÄ?cani u