Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu

Data: 2011-02-23 21:38:19
Autor: szufla
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu
Jestes pewny, ze to odglos od silnika a nie np. przegubu ?

sz.

Data: 2011-02-23 21:42:08
Autor: Olek
W dniu 2011-02-23 21:38, szufla pisze:
Jestes pewny, ze to odglos od silnika a nie np. przegubu ?

sz.

jak na zakręcie to może być łożysko - przegub charakterystycznie terkocze (ale to już jego ostatnie chwile), łożysko "szumi"

Data: 2011-02-24 00:41:55
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 23.02.2011 21:42, Olek pisze:
[...]

Ja jeszcze dołożę kolejn± możliwo¶ć - u mnie dziwnorzęż±cy odgłos wydawała przy zakręcie ta osłona za tarcz± hamulcow±.

S.

Data: 2011-02-24 07:17:29
Autor: Sebastian Biały
Silnik gÂ?oÂ?niej pracuje przy skr??cani u
On 2011-02-23 21:38, szufla wrote:
Jestes pewny, ze to odglos od silnika a nie np. przegubu ?

Nie jestem pewny gdzie stuka. Przypomina to szybkie stukanie z czestotliwością podobną do normalnych odglosów silnika. Dlatego szukam przyczyny gdzies w silniku.

Swoją drogą, autoa na podnośniku ma lekki feler: mogę jednym i drugim kołem przednim kręcić w rękach w granicach ok 1 stopnia jak gdyby wyczuwając luz koła wzglądem skrzyni. Koło da się kręcić palcem do wyczucia oporu. Nie wiem czy ten luz nie ma związku z tym stukaniem na zakrętach.

Data: 2011-02-24 10:36:42
Autor: szufla
Silnik g3o?niej pracuje przy skrecaniu

Ciezko okreslic tak przez internet, ale jak dla mnie po tym co piszesz szukal bym problemu w przegubach ew, gdzies w zawieszeniu.
Sprawdzales stan manszet na przegubach, czy nie sa cale w smarze, albo w ogole rozerwane ?

sz.

Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu