Data: 2011-02-23 22:31:43 | |
Autor: venioo | |
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu | |
Jak dla mnie to pompa wspomagania wymaga wymiany prawdopodobnie łożyska.
Jak nie krecisz kierownica to nic nie stuka? -- venioo GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2011-02-23 22:14:46 | |
Autor: G Nowak | |
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu | |
Jak dla mnie to pompa wspomagania wymaga wymiany prawdopodobnie łożyska. Raczej stukalby rowniez skrecajac na postoju, jadac z kolei nie ma jak przylozyc ucha ;) -- Pozdr G |
|
Data: 2011-02-24 07:21:38 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu | |
On 2011-02-23 22:31, venioo wrote:
Jak dla mnie to pompa wspomagania wymaga wymiany prawdopodobnie łożyska. Jest "prawie nowa" po regeneracji. Jak nie krecisz kierownica to nic nie stuka? Nic. Stukanie ma podoba czestotliwość jak praca silnika. |
|
Data: 2011-02-24 08:57:42 | |
Autor: Robson | |
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu | |
W dniu 2011-02-23 22:31, venioo pisze:
Jak dla mnie to pompa wspomagania wymaga wymiany prawdopodobnie łożyska. Ja bym powiedzial, zeby najpierw sprawdzic ilosc plynu w spomaganiu, jak bedzie go za malo to wtedy pompa przy skrecaniu strasznie rzezi. R |
|
Data: 2011-02-24 17:29:02 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Silnik g?o?niej pracuje przy skr?caniu | |
On 2011-02-24 08:57, Robson wrote:
Ja bym powiedzial, zeby najpierw sprawdzic ilosc plynu w spomaganiu, jak Jest dokładnie tyle ile ma być i nie ubywa. Płyn wymieniony rok temu. |
|